Újdonságok a blogon

Üdv minden Muskátlispitének!

Tegnap estétől csináltam pár változtatást/bővítést a blogon. Pár szóban összefoglalom nektek, mi is történt, illetve fog még a napokban.

- Új kinézet! Tudom, nem a legjobb, de én büszke vagyok rá!! Elvoltam vele, mire meglett. Nekem tetszik, remélem nektek is. :) A képek pedig lekerekített sarkot kaptak!
- Új menüpontok: csináltam egy kis oldalt Veronicáról, a filmről és a színészekről is elkezdtem, valamint még a közeljövőben kibővítem a könyvek menüpontot is a rövid történetekkel.
- Jobb oldalon a menüben is sok változtatás történt. Lett egy oldalleírás, hogy a látogatók tudják hova tévedtek, aztán csináltam egy naptárat, amelyben a rövid történetek megjelenései szerepelnek, valamint a film premiere. Lett chat is! Ide lehet kérni cserét vagy bármiről írhattok, véleményt is! Aztán meg lett egy csere rész, ahova ki fogom tenni a társoldalakat meg az efféléket!

Jön még ma a napi fanart, más frisst nem tudom, meglátom mit tudok hozni nektek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése