Első jelenet a filmből!

Én már hajnali 4kor megnéztem a videót, mert felébredtem, és rájöttem, hogy már leadták, szóval gyorsan én is vetettem rá egy pillantást, csak tabletről nem volt energiám kiírni. De most itt van!
És azt hiszem ezt a jelenetet nekem nem szabad sokat nézegetnem, mert kívülről fogom tudni, és akkor mi lesz velem márciusban?
Azt a jelenetet kaptuk, mikor Négyes megmutatja a tetoválásait Trisnek. Bár remélem nem csak Theo elképesztően szexi hátát fogjuk a filmben látni, hanem elölről is vethetünk rá egy nyálcsorgató pillantást...
És eddig is tudtam, hogy Theo egy nagy adag acélos vattacukor, nem gondoltam, hogy Shai is ennyire cuki tud lenni. Édesek *.* Most már egyre jobban várom a filmet!!


És ez volt az oldal 100. bejegyzése!! Hurrá!! ^^


1 megjegyzés:

  1. Wáááááá de imádom ezt a videót!! Már vagy 20-szor megnéztem és nem bírom megunni, hát akkor mi lesz majd a filmnél és én is nagyon remélem, hogy fogják Theo-t elölről is mutatni! De cukik együtt! *_* <3 :))

    VálaszTörlés