Golden Boy - Első rész

Így Húsvét alkalmából gondoltam hozok nektek egy kis meglepetést. Emlékeztek még az eheti Theo keddre? Ugye milyen jók is azok a képek? Na akkor most itt a sorozat!


Adott egy fiatal zsaru, Walter Clark (Theo James), aki egy hősies akció után előléptetésben részesül, és a Gyilkosságiakhoz kerül. A sorozat tele van akcióval, krimivel, érdekes kapcsolatokkal és persze Theoval!

Tizenhárom részes, de csak egy évad készült. Igyekszem heti szinten hozni egy-egy részt, de nem ígérek semmit sem. Az első még mindig a fanfiction (amit pár hét, és elkezdek feltölteni).

Nagyon köszönöm a segítséget zizgő olvasónknak, aki a felirat második felét fordította. Nélküle még nem lenne kész! Köszönöm! <4

Letöltés:
Ha jól emlékszem, akkor be kell reggelni 4sharedre a letöltéshez.





3 megjegyzés:

  1. Szívesen a fordítást! Mehet a többi felirat is. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó! Köszi, hogy felraktátok, ráadásul magyar felirattal! Már mindenhol kerestem, de magyar feliratot nem találtam hozzá... Nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon örültem neki, és előre is köszönöm a további feliratokat! Fantasztikus munkát végeztetek!
    (Ha lehet egy icipici megjegyzésem, a magazine jelen esetben a tárra vonatkozott.)

    VálaszTörlés