Vajon Shailene és Kate mit csináltak a londoni premieren?

Mikor megláttam ezt a képet a londoni premierről, néztem érdekesen, hogy ezek meg mit csinálnak? De megtaláltam a választ, ami elég érdekes, és Theo megjegyzésével meg igazán vicces. (Bár a csaj se semmi a háttérben...)


Ezt a BBC-nek nyilatkozta Shai és Theo, és így most már világos, mit is csináltak ezek ketten.

Riporter: és Kate Winslet a melledet, a mellkasodat vagy a nyakadat írta alá...?
Shai: Igen, aláírta a mellemet, aztán én az övét.
Theo: Én erről hogy maradhattam le? Igazán mérges vagyok *nevet*
Riporter: Igazából vannak róla képeink...
Theo: Komolyan...?
*megmutatja neki a képet*
Theo: Ezt el tudod nekem küldeni e-mailben?



2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó. Annyira bírom őket! XD :))

    VálaszTörlés
  2. én is erre tippeltem, mikor láttam a képet, de nem hittem, h jól gondolom :D xD

    VálaszTörlés