Interjú Keiynan Lonsdale-lel

Hoztam nektek egy rövidke interjút Keiynannel (Uriah), amit a The Daily Telegraph oldalán találtam. A cikk arról szól, hogy melyik ausztráliai színész csillaga fog ebben az évben a legfényesebben ragyogni.
Egy morzsányi infót is találunk az első Hűséges filmről, bár ezt nem kell készpénznek venni.



Csupán kevesebb mint fél éve volt, hogy Keiynan Lonsdale kiköltözött St. Mary-i társasházából,  és az Államokba költözött, hogy betörjön Hollywoodba.

Ez hamarabb kifizetődött, mint azt gondolta volna, hiszen a 23 éves srác már két jelentős filmben is szerepet kapott.

Csatlakozott A beavatott franchise-hoz, és a sorozat második részében, A lázadóban mint Uriah kapott szerepet, a szívtipró Theo James és sztárjelölt Shailene Woodley mellett. A képe már felkerült az egyik filmes poszterre is.

Lonsdale, aki Sydneyben, a Brent Streeten tanult, még azelőtt, hogy megkapta volna az első munkáját, mint videó zsoké az MTV-nél, épp csak elkezdte forgatni a The Finest Hours c. filmet (ami egyébként jövő áprilisba kerül bemutatásra) Casey Affleck, Chris Pine és Eric Bana oldalán.

"Nem is kívánhattam volna ettől jobb rajtot az iparban" mondta el Lonsdale az Insidernek.

Actor Keiynan Lonsdale."Az volt a tervem, hogy jövök, kipróbálok és megcsinálok pár beugró szerepet és lassan építem ki a színészi képességeimet. Azt hiszem, először csak a TV-s szerepek után érdeklődtem, nem pedig filmek iránt, mivel sokkal lehetetlenebbnek tűnt. Mégis egy nem várt, de fantasztikus tapasztalat volt. Hiszen mindenki  nagyszerű dolgokat akar elérni, és mindig is úgy képzeltem, hogy valami ilyesmit fogok csinálni, de nem igazán számítottam, hogy ilyen hamar sikerülni fog."

Hozzáteszi: "Még mindig nehéz elhinni. Ez nem csak egy álom, most ez a munkám, és jól kell csinálnom."

Áprilisban Keiynan belekezd a harmadik A beavatott film, A hűséges első részének forgatásába Atlantában.

"Sosem tudhatod, mi fog történni, de én hiszem, hogy jól csinálom. Azt hiszem, áprilisban kezdjük a forgatást. Izgatottan várom, hogy visszatérhessek a munkához, immár sokkal magabiztosabban, és kevésbé idegeskedve az új tapasztalat miatt."

Ha előre tekint a jövőbe, Lonsdale színészként és zenészként látja magát.

"A színészetben és a zenei életben egyaránt el tudom képzelni magam. Még nem akarok belerohanni abba, hogy saját zenét csináljak, de ez az a színpad, amit meg akarok ismerni."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése