Marie Claire interjú Theo-val


A Marie Claire magazin interjút készített Theoval, és nem csak A lázadó kapcsán. Több, személyes kérdés is felmerül, és Theo persze hozza a szokásos formáját, szóval poénokból nincs hiány.
A cikket a tovább után találjátok!




Lesz amolyan szexjelenet közted és Shailene Woodley között A lázadóban?
Könnyű Shai-el forgatni, és a második filmben méginkébb, mivel már barátok vagyunk, és megkérdezhetem tőle, hogy 'Ezt furcsának érzed?'. Igyekeztem mindent beleadni, de az nem túlságosan szexi, mikor kamerát nyomnak a képedbe.

Manapság igazi szívtipró vagy...
Néha különös üzeneteket és furcsa ajándékokat kapok a rajongóktól. Nem mondhatom el, miket kaptam, mert nem tudnád nyomtatásba adni.

Saját akciófigurát is kaptál. Szuper vagy inkább hátborzongató?
El sem tudom képzelni, hogy rengeteg ember megveszi. Az enyém leginkább olyan, mint egy Ken baba, csak tetoválásokkal. Elég pontatlannak találtam, mert nincs pénisze.

Korábban úszómesterként is dolgoztál. Megmentettél valakit?
Igen. Egy kislány volt veszélyben, én pedig a medencéhez rohantam, hogy megmentsem, Baywatch-stílusban, de hasra estem. Mindenki úgy nézett rám, hogy 'szép munka, de idiótának tűnsz". Volt pár találomra szerzett munkám. Próbálkoztam a zenéléssel. És egy nyarat azzal töltöttem, hogy orvosi eszközöket gyűjtöttem olyan házaktól, ahol meghaltak.

A teljes neved (Theodore Peter James Kinnaird Taptiklis) lenyűgöző...
Élnek rokonaim Új-Zélandon, Ausztráliában, Görögországban és Glasgowban is. Senki sem hív a teljes nevemen - valószínűleg elájulnának, mire a végére érnének. Anyukám a Theodeore-t használja, ha le akar szidni. És akkor még ott van a T Dog is, ami a rapper nevem.

Tavaly év végén lettél harminc. Kirúgtátok a ház oldalát?
Nem, meglepetés bulim volt. Egy bárba mentünk Londonban a bátyáimmal, és ahogy ott ültünk, azon gondolkodtam, hogy miért nem szerveztem valamit. És amikor visszamentünk hozzám, az összes barátom ott volt.

Ez nem igazán része a showbisznisznek...
Egy kissé befelé forduló vagyok, így a partik nem az én asztalom. Mikor igazán berúgok, gondoskodom róla, hogy senki se lássa! Az első színészként kapott fizetésemből egy ütött-kopott veterán kocsit. Igaz, csak négy mérföldet vezettem, mire lerobbant, de rohadtul menőn nézett ki.


És ezt a rajongói képet muszáj hozzáfűznöm:



Forrás: fyeahtheojames

1 megjegyzés: