Veronica már látta A lázadót!


Veronica pár hete már volt olyan szerencsés, és megnézhette A lázadót! És kijelenthetjük, hogy a változtatások ellenére tetszett neki, és mivel a saját történetéről van szó, azért ez elég lényeges. Reméljük, hogy mi sem fogunk csalódni.
Itt van a véleménye a filmről, amit tegnap tett ki a blogjára:




Szóval!

Néhány hete Los Angelesbe repültem, ami egy misztikus hely, ahol a virágok vannak... a fákon... Februárban. (Miféle varázslat ez?!) És amíg ott voltam, megtapasztaltam egy másik különös, mégis csodálatos jelenséget. Megnéztem A lázadót.

Srácok, A lázadó nagyszerű - és szórakoztató nézni. Feszültséggel teli, akciódús kalandokkal tűzdelt film. Bizonyos részeknél annyira megfeszültek az izmaim, hogy úgy éreztem, mintha egy sorozatnyi fekvőtámaszt csináltam volna. Mikor kimentem a teremből, azonnal vissza akartam menni, és megnézni újra. (Még mindig meg akarom!)

Tudom, hogy sokatok valószínűleg nyugtalankodik amiatt, amit az előzetesek mutattak, és igen, van néhány totális különbség a könyv és a film között. Én is nyugtalan voltam, mikor besétáltam a vetítő terembe, de megkönnyebbülten és izgatottan sétáltam ki a filmről. A lázadó, mint könyv bonyolult: sok, mozgalmas rész, és rengeteg hullámvölgy. Ezek a dolgok működhetnek egy könyvben, de ha ezt egy az egyben átteszik a vászonra, egy kusza és zavaros filmet kapunk. A változtatások, amiket eszközöltek a történet vonalán, értelmet adott ennek az új formában; vagyis működnek.

És a legfontosabb: a karakterek - különösen Tris, akinek a kemény érzelmi utazása adja A lázadó hajtóerejét - azok, akiket ismerek és szeretek. Mikor néztem, szerencsésnek éreztem, hogy ilyen erős szereplőgárdánk van, akik annyi mindent kihoztak minden jelenetből, és egy nagyszerű rendezőnk, aki tovább gazdagította a világot, miközben mégis megtartotta ismerősnek.

Alig várom, hogy ti is láthassátok!

Csak még egy hónap!


Forrás: Veronica Roth

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése