Fanfic fordítás: Megint te - 7. fejezet


Itt is a Megint te 7. fejezete! Ma Jared piszkál bele a lassan kialakuló helyzetbe. Remélem nem csak nekem ellenszenves a srác. Na de olvassátok csak!
A fordítás J.R. érdeme.
Az eredeti történet ITT olvasható.



7. fejezet - Jared


Felébredek, és egy üres falat látok magam előtt, amin csak egy fekete festékkel festett felirat látható. "Egyedül Istent féld". Emlékeim a múlt éjjelről árvízként térnek vissza, és tudom, hogy el kell tűnnöm ebből a helyiségből. Négyesre nézek, aki mélyen alszik a földön. Most sokkal nyugodtabb és fiatalabb. Mielőtt felébredne, és rajtakapna, hogy megbámulom, kisomfordálok a szobájából. 

Úgy érzem magam, mint egy szajha. Bár nem mintha bármit is csináltunk volna azon kívül, hogy megbeszéltük volna ki hol alszik, de a különös feszültség elviselhetetlen volt. Nem is vagyunk barátok, szóval miért aggódom, hogy szexelni fogunk vagy valami? Mert nem fogunk. Én még mindig szűz vagyok... kábé. Mondhatjuk, hogy félig szűz. Jared és én nem csak csókolóztunk akkor a vonaton. Nem csoda, hogy annyira belezúgtam. Lehet, hogy mégis csak egy ribanc vagyok.

A kiképzésre tartok, amikor valami különöset látok. Négyes és Jared hevesen beszélgetnek. Kíváncsi vagyok miről lehet szó. Honnan ismerik egymást? Négyes felém fordítja a fejét és meglát; Jared követi a példáját.

- Tris! - kiáltja Jared. - Beszélhetnénk? - Négyesre pillant. - Négyszemközt,

- Nem, ha bármit is akarsz mondani, azt itt és most mondhatod. És siess, mert a felavatottak mindjárt ideérnek.

- Rendben. - Sértődöttnek tűnik. - Szeretnék bocsánatot kérni azért, amit tegnap a bulin tettem. Részeg voltam, és olyankor egy igazi seggfej vagyok - mondja. Ez most komoly?
- Ez minden, amiért elnézést akarsz kérni?- kérdezem.

Vesz egy mély lélegzetet.

- Azt is sajnálom, hogy nem hívtalak vissza, és nem beszéltem veled. Valószínűleg most utálsz. Őszintén szólva nem is tudom, hogy miért tettem. Annyira szép és okos vagy. Álmaim nője - mondja.

- Nem tudod kihízelegni magad ebből a helyzetből - vágom rá hűvösen.

- Egy fasz vagyok - folytatja. - Féltem, hogy tényleg megkedvellek, és nem szeretek félni. Inkább egy gyáva voltam, és elszaladtam. Kérlek, adj még egy esélyt.

Csak arra tudok gondolni, hogy ez a beszélgetés nem lenne olyan kínos, ha Négyes nem lenne itt. Bosszúsnak látszik. Elűzöm ezeket a zavaró gondolatokat, és számba veszem a lehetőségeimet. Persze, Jared elszúrta, de mindenki érdemel meg egy második esélyt, nem? Különben is szingli vagyok. Hirtelen visszaemlékszem arra az éjszakára. A hajamat a fülem mögé tűri, majd felemeli az állam, és megcsókol. Visszazökkenek a jelenbe. Ismét Jaredre nézek. Igazán jóképű a homok színű hajával és zöld szemével

- Még átgondolom - válaszolom határozottan.

Jared elvigyorodik, megcsókolja az arcomat, majd elsétál. Négyesre nézek. Ő visszanéz rám. Nem mondjunk semmit egymásnak, hiszen nincs is mit mondani. Ekkor a felavatottak belépnek a helyiségbe, és kezdődnek a szimulációk.


1 megjegyzés: