Franny jelenetfotók

Kaptunk pár jelenetfotót a Frannyből (új címén The Benefactor), amiket most veletek is megosztok. A képeken Theo mellett Dakota Fanninget és Richard Gere-t láthatjuk.
A filmet Amerikában január 15-én fogják bemutatni. Hazai megjelenésről, illetve a DVD-ről egyenlőre nincs információ.

 

Van még egy jelenetfotó, csak mivel korhatáros, és kissé obszcén, nem szerettem volna kitenni, viszont mivel vicces a maga módján, aki mégis szeretné megnézni, az ITT megtalálja. Én figyelmeztettem mindenkit...


4 megjegyzés:

  1. Mi az a ... Theo fején? xDD szerintem az volt elkenve az első vagy a második előzetesben :D nagyon jók a fotók, köszi, Bia! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asztalt fejeltem, mikor megláttam. Érdekes egy film lesz :D
      Nagyon szívesen :)

      Törlés
  2. Van egy olyan megérzésem,hogy furi lesz Theot egy családapaként látni,hiszen eddig egy harcost láttunk.
    Azért kíváncsi vagyok,hogy Theo hogy fog kinézni egy babával a karjaiban.
    És az a rajz a homlokán....XD Sírok.
    Azt mi a fenéért kellett oda rajzolni? XD
    Érdekes film lesz.Köszi a képeket! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen!
      Én is nagyon kíváncsi leszek, milyen lesz a babával.
      A rajz meg... hát no comment. Szerintem az akkor lesz, mikor bedrogoznak.
      Csak olyan nehéz kivárni, hogy végre mi is nézhessük.

      Törlés