Immár két éves a blog!


Már két év is eltelt, hogy az az elvetemült ötletem támadt, hogy belevágok ebbe a blogba. Azóta nagyon sok minden eltelt, voltak hullámvölgyek, de úgy érzem minden beleölt másodperc megérte! Tudom, hogy még mindig nagyon sok a hiányosság, amit szeretnék pótolni, amint időm engedi, és még sok-sok tartalmat szeretnék ide csempészni, amivel örömet szerezhetek Nektek. Hiszen ez a blog nem csak az enyém, hanem a tiétek is. A miénk!

Figyeljetek, mert a hétvége folyamán jön majd nem egy szuper bejegyzés. ;)



14 megjegyzés:

  1. Drága Bia!
    Én végtelenül hálás vagyok azért, hogy írod ezt a blogot! Mindent köszönök: Sicu555

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig kimondhatatlanul hálás neked, nektek, hogy itt vagytok velem :)

      Törlés
  2. Bárcsak hamarább belebotlottam volna az oldalba és már korábban is olvashattam volna a bejegyzéseket.Igazából én akkor láttam először a beavatottat amikor a lázadó volt a mozikban(sajnos egyiket sem tudtam moziban megnézni , de a folytatásra biztos szakítok időt) és amint megnéztem mindkét filmet utána találtam rá az oldalra az interneten , amiért hálás vagyok a sorsnak mert nagyon szuper blog.
    Soha ne hagyd abba és sok sikert a folytatáshoz!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, hogy korábban nem tévedtél ide, én így is örülök neki, hogy rendszeresen kommentelsz, nagyon sokat jelent.
      Azt nem mondom, hogy sosem fogom abbahagyni, de egy jó ideig nem tervezem. Még túl sok ötletem van.

      Törlés
  3. Ha nem lettem volna olyan hülye, hogy nem röppentem rá a filmre, amikor apu azt mondta, hogy: "Nézd, Viki, itt egy film, lesd meg!" Először TV2-őn láttam A beavatottat (nagyjából), aztán a következő nap néztem meg, és azóta foglalkoztat ez az egész. Kár, hogy csak a könyvek olvasása után találtam rá erre a blogra... Mert annyira jó!!! Olyan sok hírrel, interjúval, ficikkel, stb.-vel szolgálsz, hogy az valami hihetetlen! Én ennyit nem ülök a gép előtt, mint amennyit Te töltesz időt a hírkereséssel.
    Olyan jó, hogy van ez a blog, olyan jó, hogy vagy Te.
    Gratulálok, hogy ennyi év után is sikeresen vezeted a világ legjobb blogját!
    Sok sikolyt mindenhez, többek között a tanuláshoz, íráshoz és a blogvezetéshez! ;) Csak így tovább, Bia!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apukád nagyon jókor szólt! :D Nagyon köszi, annyira rengeteget jelentenek a hozzászólásaid. Elég sokat ülök itt igen, tudom. A hírek mindig megtalálnak, keresnem sem kell őket.
      Köszönöm! <4

      Törlés
  4. Gratulálok ! Büszke lehetsz magadra amiért egy ilyen sikeres blogot vezetsz ! Ha jól emlékszem tavaly tavasszal talán nyár elején,közepe fele láttam a beavatottat és rögtön beleszerettem :) Sajnos az osztály többi részéről ez nem mondható el ... vagyis érdekli őket a sztori de nem annyira mint pl engem vagy sok más embert itt a blogon :) Be kell vallanom,hogy eddig egy könyv ill. film se fogott meg úgy mint a Beavatott trilógia :3 És ez alatt azt értem,hogy angol órán ha fogalmazást,levelet írunk akkor vagy a Beavatottról vagy a Percy Jacksonról írok :D Fúúú emlékszem tavaly dogát írtunk ( ilyen vizsgafeladat szerűek voltak ) és az volt a feladat,hogy írj magadról angolul tulajdonságokat :DD Hát nagyban írok mondom leírom azt,hogy " Selfless " és mikor tanár úr javította a dogákat mosolyogva fölnéz és ezt mondja :- Te Nórika ... ez a " Selfless " mit jelent ? Olyan mint a selfish ? mert ezt a szót életemben nem hallottam.... és akkor elmagyaráztam neki az egész Beavatott sztorit :DD
    Úgyhogy ... igen :) Veronica egy csodát alkotott amiről te csináltál egy fantasztikus blogot és meg kell hagyni csodálatra méltó az a türelem,minőség, amit a blogba fektetsz :) Csak így tovább és remélem nem hagyod abba még egy jó darabig :)
    Sok Puszii és köszönet azért amit csinálsz !
    És tudod,Bia... Légy bátor ! <44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont a héten írtam tz-t és volt benne egy feladat , egy film/könyv ajánlást kellet írni.Nem volt kérdés , hogy melyik könyvet választom.De mivel a Beavatott trilógia csak a második helyen szerepel a listámon így a top1 könyvről már korábban is írtam ilyen fogalmazás szerűeket.

      Törlés
    2. Köszönöm! Néha büszke is vagyok. Én már nevelem a csoporttársakat, van pár, akik szeretik, még a ficit is olvassák, ami elég nagy nyomás...
      Legközelebb brave helyett mond, hogy dauntless, tuti meglepődik ;)
      Még egy jó darabig menni fog az oldal, nagyon szeretem csinálni. Meg titeket is szeretlek :D Én köszönöm nektek. Puszi <4
      Igen, tudom. Te is ;)

      Törlés
  5. Csak gratulálni tudok! Rengeteg időt és energiát fektetsz ebbe a blogba, de nagyon megérte! Szuper képeket, cikkeket, ficiket kapunk tőled. Millió köszönet érte!!!
    Remélem, még sok-sok évig olvashatjuk az érdekességeket!
    Puszi!!
    Én valamikor az év elején láttam A beavatottat, és egyből rákattantam. A blogodat is gyorsan megtaláltam, és azóta nem mulasztok el egyetlen napot sem, hogy ne nézzek be.
    Azért meg külön köszönettel tartozom, hogy kicsit én is része lehettem a blognak. Ezer köszönet a sok segítségért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! De mindez nem jöhetett volna létre nélküled és a többi lelkes olvasó nélkül.
      Úgy lesz, egy jó ideig nem szabadultok még tőlem ;)
      Ugyan nincs mit, én tartozom hálával, amiért segédkezel, szuper munkát végzel. Puszi :)

      Törlés
  6. Gratula,gratula! Ez fantasztikus,hogy 2 év után is ennyire jól kezelt és információ dús a blogod! Csak,hogy tudd,ez egy nagy elismerés neked,hisz sok ember csinál blogot,de 2 hónapnál tovább már nem érdekli és nem is folytassa,de Te nem!
    És én pont ezt szeretem az emberekben,hogyha valaminek neki kezdenek,akkor azt kutya kötelesség véghez is vinni és befejezni.De sok ember nem tartja be ezt.Ez nagy kár,pedig minden emberben ott motoszkál valami,hogy "jó lenne,ha ezt a gondolatot más is látná".
    További hosszú éveket kívánok a blognak és Neked is.
    És soha nem múljon el ez a szeretet amit a beavatott rajongása hozott.
    Mi mindig itt leszünk neked,ezt ne feledd!
    Boldog szülinapot,Be Brave!-beavatott fan oldal! Sok örömet okoztál nekünk e csekély két év alatt.Köszönöm.
    Nagyon sok puszi <44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :3 Elhiheted, tudom jól. Pár oldalam már járt így, ahogy a könyves blogom is punnyad, mert inkább ide teszem magam, ez milliószor jobban leköt. Bár szerintem ebben a kitartásban a legnagyobb részt ti adjátok, hogy jöttök, olvastok és véleményeztek. Nélkületek nem menne.
      Köszönöm szépen, igazán jól esik. Remélem, még sok örömmel tudlak majd meglepni titeket. Pusziiii ♥

      Törlés
  7. Drága Bia! Nagyon gratulálok, elképesztő vagy!
    Remélem még sok-sok évig fogsz jobbnál- jobb bejegyzéseket írni, mert imádom. Nagyon köszönöm, hogy írsz. Tudod, azt szeretem a blogba, hogy eddig sosem hagytad abba, hűségesen viszed tovább a blogod EGYEDÜL. És ez nagy elismerés. Szerintem büszke lehetsz magadra, hisz 2 év rengeteg idő, és hát folyamatosan csinálod, soha nem adod fel!
    Kívánom hogy sok-sok évig írd a blogot!
    Köszönöm, hogy írsz!
    XOXO.






    VálaszTörlés