Theo és a Valentin-nap

Miközben Theo Dubaiban járt a Hugo Boss kampány keretében, készült vele egy interjú is. És megosztott egy nagyon aranyos, Valentin-napi sztorit. Ez után mindenki el fog gondolkodni rajta, hogy vajon ez a pasi lehetne-e még ennél is tökéletesebb


Ebben a hónapban lesz Valentin-nap, és biztos vagyok benne, hogy sok nő van a világon, akik azt kívánják, bár veled tölthetnék. Mi volt a valaha volt legromantikusabb dolog, amit Február 14-én tettél?
A barátnőm és én egy buliban voltunk Londonban. Másnap reggel elbóbiskolt a kocsi hátsó ülésén, én pedig mondtam neki, hogy el kell ugranom valamiért. Mikor felébredt, már Franciaországban voltunk, úton Párizsban.


Egyébként ez az oldal 1000. posztja!!

4 megjegyzés:

  1. Jézus Krisztus <3 _ <3 ez nagyon édes :33 Nem szeretné megkérni Ruth kezét? Annyira aranyosak : Úgy megnéztem volna Ruth fejét, amikor felébredt xD
    Ééés megint megemlítette a barátnőjét :3 anyám :D
    Amúgy gratulálok az 1000. poszthoz! Puszi <4

    VálaszTörlés
  2. Theo a világ legromantikusabb embere. Gratula az 1000. poszthoz

    VálaszTörlés
  3. Theoo!! Uhaa!!
    A szentjánosbogarát neki!! Ilyen meglepit bármikor elfogadnék!
    Mit mondhatnék még? IMÁDOM THEOT!!<44
    S a barátnőjét is imádom,szóval én is esküvőre szavazok!
    Gratulálok az 1000. posztodhoz! Még sok posztot a jövöben!
    Köszi,puszi! <44

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki!!!
    Gratulálok az 1000. poszthoz! Remélem, megérjük a 2000-diket is.
    Puszi

    VálaszTörlés