Fanfic ajánló #4


Ismét hoztam nektek egy adag olvasnivalót, bár mostanság nem mindig sikerül jókat kifogom, azért még tudok nektek is ajánlani párat. Az utolsó meg külön érdekesség, ha úgy vesszük.
Jó olvasást minden angolosnak! :)


Those Five Words

Korhatár: 16                    Fejezetek: 46                        BEFEJEZETT
Ugyanaz írta, aki a Stop, Rewindot, tőle ez a kedvencem. Beatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkorát a Bátraknál, majd a beavatását is. Aztán Tris is megérkezik...


Acacia

Korhatár: 16                   Fejezetek: 35                        BEFEJEZETT
Azért ajánlom most ez a ficit, mert Mártinak mutattam, és neki is nagyon tetszett, pedig nem hittem volna. Kicsit durva olykor ez a történet, de mellette nagyon édes. Trist a családja halála után a mostohaanyja egy családhoz küldi cselédnek. A lány könnyen be is tudna illeszkedni, ha nem nehezítené meg a dolgát a család fia, Tobias, aki kész rejtvény a számára. Mindketten küzdenek a múltjukkal, de vajon segíteni tudnak egymásnak, hogy túl jussanak rajta?
A folytatása, az Arbutus még érdekesebb felállást mutat be, ugyanis Tobias a tanár, míg Tris a diák szerepében találja magát az egyetemen.


The Iron Soldier

Korhatár: 16                    Fejezetek: 30                        NEM BEFEJEZETT

Tris újságírónak tanul, és esélye lehet bejutni egy nagy magazinhoz, mint gyakornok, ha talál egy igazán jó sztorit. Ekkor találkozik egy csapossal, aki felkelti az érdeklődését. Ráadásul ahogy közelebb kerül hozzá, rájön, hogy a fiú története lehetne számára a belépő álmai munkájához. Azonban az darabjaira törné őt, aki mindennél jobban távol akar maradni a lánytól, hogy megvédje, ám egyre jobban beleszeret.
Ezt is nagyon szeretem most, igazán jól összehozott, izgalmas olvasmány.


A Different Choice

Korhatár: 18                    Fejezetek: 10                        NEM BEFEJEZETT
Ez egy klasszikus felállásból induló sztori: Tris és Tobias is az Önfeláldozókat választják. Tobias a beavatás során mentorálja Trist, ám olyan dolgok derülnek ki a fiúról, ami könnyen a csoportjuk árulójává teheti őt. Mégis, Tris képtelen távol maradni tőle.
Nagyon jól megírt sztori, jelenleg futók közül az egyik kedvencem.


A Dauntless Life with Caleb

Korhatár: 18                    Fejezetek: 27                        BEFEJEZETT
Olyan vicces ez a sztori, és ebben van az egyik kedvenc vetkőzős sakkom. A választási ünnepségen nem csak Tris választja a Bátrakat, hanem Caleb is. Együtt szereznek barátokat és ellenségeket, a beavatás viszontagságain is együtt esnek át. Azonban Caleb túlzottan óvná a húgát, így nem lesz könnyű Trisnek, miután belehabarodik egy bizonyos kék szemű, tetovált srácba.


Coffee Cups

Korhatár: 16                    Fejezetek: 1                          BEFEJEZETT
Egy igazán aranyos, rövid kis sztorit is hoztam nektek. Ebből kiderül, hogyan alakult ki a kapcsolat Tris és Tobias között a mai világban kávés poharak segítségével.


You look good, Tris

Korhatár: 18                    Fejezetek: 1                        NEM BEFEJEZETT
Ez kissé rendhagyó lesz, ugyanis ez a saját írásom, viszont angolul írtam. Jöhettek azért, hogy miért magyarul. Ez egyszerű: nem tudok magyarul részletes sakkot írni. Így angolul nem tűnik annyira perverznek a fenéket nem . A lényeg, hogy ez amolyan mi lett volna ha sztori, hogyan alakultak volna a dolgok, ha azon az estén Négyes részegen nem csak bókol Trisnek, hanem más is történik közöttük.
Nem hittem volna, hogy én ezt valaha is megírom, de na... Néha nehéz a 16-os korhatáron belül maradni az én piszkos fantáziámmal. Még nem tudom, hogy lesz-e folytatása.

12 megjegyzés:

  1. Úgy látom, bőven lesz még mit olvasnom... (És talán fordítanom...)
    Ezek többségét már olvastam, és két esélyes jelentkező is van a fordításra, de majd meglátom.
    Köszi Bia, hogy mindig ellátsz olvasnivalóval.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téged meg egyébként is mindig ellátlak olvasnivalóval :D

      Törlés
  2. Hűű, Bia... (És akkor még én vagyok a perverz...) A ficid marha jó lett! Bár nem igazán tudok véleményt írni róla, mert nem igazán értettem... (hurrá google fordító..) De a sakkos rész, jesszus :D Azt lehetett érteni, de rendesen! xD Úgy látszik, hogy a google fordító néha mégis jó :D
    A Different Choice megfogott :D szerintem ma neki is kezdek, úgysincs olvasnivalóm, csak A hűséges.. :D
    A Dauntless Life with Caleb az nagyon kemény xD (SPOLIER A SZTORIRA: főleg a zuhanyzós jelenet, basszus... xD SPOLIER VÉGE)
    Köszi az olvasnivalókat, Bia! Puszi <4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sosem tagadtam, hogy perverz vagyok. Bár azért ezt magyarul képtelen lettem volna megírni. Olyan lett volna, mint egy 9 oldalas káromkodás. Angolul tök más, úgy olvasni is szeretek kicsit erotikusabb ficiket (vagy nem kicsit, Márti már csak tudja...) De írni, elég meredek volt, végig röhögtem meg vörösödtem. No nem baj, szerintem még írok ilyet, valahol ki kell élnem a mocskos fantáziámat. Bár nemtom a Google miket fordított, volt amit én is ott néztem, szal remélem nem bakiztam nagyokat a szóhasználat terén.
      A zuhanyzós rész anyám, hát az valami hatalmas, azért az egyik kedvencem, azon mindig röhögök, mint egy idióta.
      Igazán nincs mit. Puszi :) <4

      Törlés
    2. Igen, olvasásban együtt vagyunk perverzek. (anyám, remélem, ez nem volt félreérthető.)
      Na jó, ez a zuhanyzós rész már nagyon felcsigázta az érdeklődésemet, azt hiszem, neki kell állnom annak a ficinek...

      Törlés
    3. Nem, nem volt félreérthető, csak ténymegállapítás volt a perverzségünket illetően (én meg még szadista is vagyok, szép kis párosítás...)
      Kezd is el, hilarious az a rész komolyan. Nem sok mindenen röhögtem annyit.

      Törlés
  3. Te. Jó. Ég. Bia csak egy kicsit vagy perverz. :DD Imádtam a te történetedet és remélem, hogy fogod folytatni. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megnyugtat hogy csak egy kicsit... :D
      Fogom, már írtam a második fejezetéhez, de ez tényleg egy rövid valami lesz.
      De azért az vicces volt ma, hogy megkérdezte a kollégám mit csináltam tegnap a szabadnapomon. Mégse mondhattam hogy 18-as vetkőzős sakkot írtam... :D

      Törlés
  4. Most már tényleg le kell tennem az angol vizsgát ! Bámulatos vagy Bia! Köszönjük

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs nyelvvizsgám (najó, egy alapfokúm van, de az nem számít), szóval csak nyugi :D Köszii. Én örülök, hogy még ezt is elolvastátok.

      Törlés
  5. Annyira felcsigáztatok, hogy időhiány ide vagy oda, muszáj volt elolvasnom a ficidet tegnap éjjel. A végére már nem maradt erőm véleményt írni. Így is totál kómás voltam ma a munkahelyemen. :)
    De ami késik, nem múlik, úgyhogy pótolom.
    Szerintem iszonyat jó lett. Nem igazán szoktam 18+-os történeteket olvasni (főleg ennyire 18+-t), de ez most kellett. Azt már megállapítottuk, hogy magas művészi szinten űzöd a szadizmust, de most már a perverz oldaladról is elmondhatod ezt. Kicsit azért meglepődtem, hogy ennyire részletes sakkot kaptunk :)
    Valahogy nekem is jobban esett angolul olvasni, mint magyarul (annak ellenére is, hogy így sokkal tovább tartott végigolvasni), úgyhogy megértem, miért volt könnyebb így megírnod.
    Én is várom a folytatást, még ha nem is lesz hosszú :)
    Majd egyszer sort kerítek a többi ficire is, bár még az előző adagból sem sikerült belekezdenem egyikbe sem :(
    Ezer köszönet mindenért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy elolvastad. Hát... én ettől azért tudok perverzebb is lenni, igyekeztem visszafogni magam, meg írásban nem megy, de mivel az egyik kedvenc ficim a Forgive Don't Forget, ami naaaaaaagyon perverz (Márti már csak tudja miről beszélek...), az sokat elárul.
      Nem tudom, magyarul olyan mintha káromkodás lenne az egész, angolul viszont nem, azért is szeretem angolul olvasni ezeket. Meg leszek halva, ha egyszer a Bitter Cold 39. fejezetéhez érek a fordításban...
      Okés, írok még hozzá. Én köszi, hogy olvastad, meg írtál :)

      Törlés