Fanfic fordítás: Az a három szó - 34. fejezet



Meg is érkezett ezen a szép, ünnepi napon a mai fejezet, amiben tovább bonyolódnak a rosszfiúk körül a dolgok. A következő fejezet viszont nagyon jó lesz, úgyhogy érdemes lesz kivárni.

Köszönjük Mártinak a fordítást. Jó olvasást!
Az eredeti történetet ITT találjátok!




34. fejezet



MAX


Az irodámban ülök, amikor Lauren beront. Nem is emlékszem, hogy Lauren volt valaha is az irodámban. Általában Négyessel intézi az ügyeit.

- Max, bajban vagyok, szörnyű hibát követtem el – mondja.

Felnézek, és látom, hogy könnyek csorognak az arcán. Lauren mindig az egyik legerősebb nő volt, akit ismertem. Ezért edzi olyan jól a Bátornak született felavatottakat.

- Lauren, mi a probléma? – kérdezem.

- Valami nagyon nagy hülyeséget csináltam tegnap éjjel, és szerintem tönkreteheti a biztonsági rendszerünket – mondja.

- Mondd el, mi történt.

- Kiütöttem magam múlt éjjel. A Bátor Bárban voltam néhány barátnőmmel, és Eric bejött. Elkezdett italokat fizetni nekem, aztán felvittem a lakásomba. Amikor ma reggel felébredtem, már elment. Hál’ Istennek. De ott volt a biztonsági belépőm, ő pedig úgy látszik, átnézte a fájljaimat és megtalálta a jelszót.

- Leírtad a jelszavad?

- A mindennapi jelszót nem, de a titkos fájlok jelszavát igen. Nem gyakran kellett használnom, úgyhogy leírtam. Most, a biztonsági frissítések miatt, és mivel havonta egyszer meg kellett változtatni a jelszót, le kellett írnom.

- Oké, szólok Négyesnek, hogy átmenetileg vegyen ki a rendszerből. Látni akarom, hogy mire készül Eric. Akció közben akarom elkapni. Ne beszélj erről senkinek. Azt akarom, hogy Eric azt higgye, megúszta. Érted? – Bólint.

- Négyes ad neked egy másik belépést, nem tudom, hogy működik ez, de megoldja neked, és tudatja, hogy mi van. Így be tudod vinni a felavatottak eredményeit. Most maradj rejtőzködve néhány napig. Majd én segítek Négyesnek a szimulációkkal. Nem jöhetsz vissza, amíg a felavatottak készen nem állnak a félelemutazásra, oké?

- Köszönöm, Max. Annyira sajnálom – mondja.

- Ne aggódj. Mindannyian csináltunk már hülyeségeket, amikor részegek voltunk. Nem tudom, mi kínosabb, hogy felvitted magadhoz Ericet, vagy, hogy ellopta a biztonsági jelszavadat.

***

Lemegyek a vezérlőterembe Gushoz. Riasztást kell kiadnom Lauren biztonsági kártyájára, és tudnom kell, hogy a kamerák működnek-e a szerverszoba előtt.

- Gus – szólok, ahogy belépek a vezérlőterembe.

- Max, jó, hogy látlak. Mire van szükséged?

- Riasztást kell kiadni egy biztonsági kártyára. Tudni akarom, hogy használják-e és mikor. Legyen figyelmeztetés küldve nekem, a négy másik vezetőnek, és a biztonságiak vezetőjének is. A kamerák működjenek a szerverszobában és körülötte. És folyamatosan rögzítsék azok a kamerák a felvételt. Ez rendkívül fontos – mondom.

- Nem gond. Meg tudom csinálni – mondja.

- Most tudjuk követni a csoporttagokat a központban?

- Igen, van arcfelismerő szoftverünk. Négyes telepítette két hónapja.

- Kitűnő. Követni kell két embert. Éjjel-nappal. Van megbízható embered, akire rá tudod bízni? Nem akarom, hogy kiszivárogjon az információ – mondom.

- Igen. Csak mondd meg, hogy kit, és megoldom.



NÉGYES


A felavatottaknak szabadnapjuk van, de én dolgozom. Minden készen áll, hogy holnap elkezdjük a félelemszimulációkat, de nekem még be kell vinnem az első fázis eredményeit a számítógépbe. És még van egy halom másik munka is a fiókomban.

Kopognak az ajtón, és látom, hogy Apa lép be az irodába. Leül az asztalom előtti székre. Nagyon fáradtnak látszik.

- Rossz nap? – kérdezem.

- Ki kellett vennem Laurent a félelemszimulációkból. Én fogok segíteni – mondja.

- Miért? – kérdezem.

- Ellopták a biztonsági kártyáját és a jelszavát. Megkértem, hogy maradjon rejtőzködve, amíg elkapjuk a tolvajt – mondja.

- Tudod, ki volt az?

- Eric.

- Mit akarhat vele?

- Szerintem Jeanine-nek dolgozhat – mondja. – A beavatása alatt Jeanine megpróbálta rávenni Shane-t, hogy adjon neki vezető pozíciót. Évekig barátok voltak Jeanine-nel, ő pedig mondta neki, hogy ha te nem akarod a pozíciót, akkor felajánlhatná Ericnek. Nos, minden megváltozott, amikor te és Eric fogadtatok. Mindenki boldog volt a vezetőségben, amikor bejelentették a fogadásotokat. Mind tudtuk, hogy ki fogod ütni, és ez azt jelentette, hogy Jeanine-nek nem lesz befolyása a Bátrakra. Nem mintha bármikor is engedtem volna, de nagy manipulátor. Nem tudtam volna bízni benne, hogy nem próbálkozik másik vezetőnél. Most, hogy levettük a fájlokat a csoport szerveréről, nem tud hozzáférni. Valószínűleg Jeanine meggyőzte Ericet, hogy tegye meg ő. Csak még nem jöttem rá, hogy miért akar annyira hozzáférni a fájlokhoz.

- Van valaki a Művelteknél, aki meg tudja mondani, hogy mi folyik ott? – kérdezem.

- Nincs. Nem igazán szoktunk társulni velük, ha nem muszáj. Soha nem éreztem szükségét, hogy barátkozzak velük – mondja. – Szóval, adnod kell Laurennek egy ideiglenes belépést, hogy be tudja fejezni a felavatottak jelentéseit. Mondtam neki, hogy kerülje a feltűnést. Akció közben akarom elkapni Ericet. Gus figyeli a mozgását. Egyébként jó ötlet volt az arcfelismerő szoftver. És Laurent is figyeljük. Biztos akarok lenni benne, hogy nem dolgozik együtt Erickel, vagy nem ad neki fülest, hogy tudjuk, hogy nála van a belépője.

- Nem tudom elképzelni Laurenről, hogy Erickel dolgozik. Egymás mellett dolgoztunk, és soha nem látszott olyannak – mondom.

Csak bólint.

- Hogy ment Evelynnel?

- Nem jól. Azt akarja, hogy csatlakozzak hozzá. Úgy tűnik, azt hiszi, ő fogja megdönteni a csoportrendszert. Nem voltam vele valami kedves, és nem hiszem, hogy mostanában láthatom. Nem tudja, mi folyik a Művelteknél, és ha mégis, nem mondta el nekem. Azt mondta, meg fogom bánni, hogy nem csatlakozok hozzá – mondom.

- Kemény dió az a nő. Mi van Trisszel?

- Nem a legjobb hetem ez a nőkkel, Apa. Dühös. Erőltettem, hogy beszéljünk róla, ő meg elviharzott. Fogalmam sincs, mi fog történni, de nem adom fel – mondom.

- Csak adj neki időt. Ha ezt akarja, tartsd tiszteletben – mondja Apa.

- Soha nem mondtad, hogy látott.

- Nem tehettem. Annyira el akartad neki mondani, hogy életben vagy. Tudtam, hogy ha elmondom neked, egyenesen hozzá mész. Túl fontos voltál nekem. Nem tehettelek ki nagyobb veszélynek, mint amilyenben egyébként is voltál. Látni téged a kórházi ágyon, életem legrosszabb három hete volt, és csak akkor ismertelek meg. Olyan apró és védtelen voltál abban a nagy ágyban. A sérüléseid életveszélyesek voltak. Simon doktor felkészített minket a legrosszabbra, az első néhány napban senki nem gondolta, hogy túléled. De te megmutattad, hogy micsoda harcos vagy. Megfogadtam, hogy ha túléled, soha nem hagyom, hogy még egyszer ilyen történjen veled.

- Megértem, de nem teszi könnyebbé. Csak nagyon meglepett, amikor mondta – mondom. Megértem, és örökké hálás leszek mindenért, amit tett értem. De érzelmileg üres vagyok.

- Én csinálom Tris félelemszimulációit – mondja. – És Uriah-ét, Marlene-ét és Lynn-ét. Szerintem megérdemelsz egy kis pihenést. Nem akarom, hogy mással foglalkozz, csak ami most történik. Ha végeztem az övékével, megcsinálom a többiekét is, hogy ne legyen gyanús.

- Kösz, Apa – mondom. – Tudom, hogy látnom kell őket, amikor végigmennek a félelemutazáson, de örülök, hogy most nem kell látnom.

- Döntöttél Marcusszal kapcsolatban? – kérdezi.

- Igen. Ezen a héten elmegyek hozzá. Most, hogy segítesz a szimulációkban, lesz rá időm, hogy szembenézzek vele – mondom.

- Akarod, hogy elmondjam, mi van Tris félelemszimulációiban?

- Nem igazán. Megpróbálok beszélni vele. Azt hiszem, megérdemel egy kis magánéletet. De ha valami olyan van benne, ami engem is érint, akkor jobb lenne, ha tudnám a félelemutazás előtt. Hadd gondoljam át.



2 megjegyzés:

  1. Nem hinném, hogy Lauren Eric-cel van. Remélem Tobias legyőzi a félelmét! Köszönjük Márti a fordítást!

    VálaszTörlés
  2. Én nem hinném, hogy Erickel bárki lenne...
    Szívesen, és köszi, hogy írtál!

    VálaszTörlés