Megvan Johanna!

Jönnek a hírek A lázadó forgatásáról, és végre megérkezett az első hír a szereposztásról. A második filmben lesz pár nagyon fontos karakter, akiket remélem nem fognak kihagyni.
Az egyik ilyen szereplő Johanna Reyes, a Barátságosak vezetője, akit Octavia Spencer fog alakítani a vásznon.



Mit is tudhatunk róla?
1970. május 25-én született Montogmeryben (Alabama állam).1995-ben tűnt fel először a kamerák előtt, amikor is egy rövid szerep erejéig feltűnt a Ha ölni kell c. filmben, amelyben Sandra Bullock játszotta a főszerepet.
2012-ben Oscar díjat, Golden Globe díjat és BAFTA díjat is kapott A segítség c. filmben nyújtott alakításáért.

Érdekességek róla:
- 2009. áprilisában az Entertainment Weekly beválogatta a 25 legviccesebb hollywoodi színésznő közé.
- A mai napig Octavia tizenhat alkalommal alakított nővért filmekben és sorozatokban.
- Feltűnt olyan sorozatokban, mint a Vészhelyzet, X akták, Roswell, The Cronicle, Varázslók a Waverly helyről, Agymenők, Helyszínelők, stb.
- Elég alacsony színésznő, nincs 160 cm sem. Még a végén Shai lesz a legmagasabb a filmben... :)

Honnan ismerheted?
- A bambanő (1999)
- Gagyi mami (2000)
- Tapló télapó (2003)
- Külvárosi kamaszok (2009)
- Halloween II (2009)
- Herper Boy (2009)
- Bankcsapda (2011)
- A segítség (2011)
- Szárazon (2012)
- Snowpiercer (2013)


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én teljesen nem ilyennek képzeltem Johannát, szóval kissé csalódott vagyok, de hát nem látnak bele a fejembe. De biztos jól fogja játszani a szerepét.
Viszont a következő napokban/hetekben várhatjuk a további cast híreket, hiszen még mindig nincs se Uriah, se Zeke, se Jack (már ha őt nem hagyják ki), és akit én a leginkább várok, az Evelyn! Megjegyzem Evelyn szerepére muszáj lesz valami nagyon szép színésznőt keríteni, mert a fiának valahonnan örökölnie kellett azt az elképesztő kinézetét...




2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Valaki nem tudja esetleg, hogy ő szerepelt-e a "Snowpiecer" című filmben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megnéztem, és tényleg szerepel benne! (Meg az a srác is akit én szeretnék Uriahnak...)

      Törlés