Jelenetfotók Shailene új filmjéből


Kaptunk pár képet Shailene legújabb filmjéből, a White Bird in a Blizzardból, amit ugyebár jövő hónap 25-től lehet megvásárolni.


Egy korábbi interjúban olvashattuk, hogy ebben a filmben Shai kicsit kiakasztotta a stábot, mikor a szexjelenet forgatását egy szál semmiben vállalta, mondván a valóságban is így megy ez, és szerette volna, ha a film is minél realisztikusabb lesz.

Azt viszont nem gondoltam volna, hogy mutatni is fogják! Pedig bizony mi is láthatjuk Shailene-t ebben a filmben meztelenül, hacsak a végén ki nem vágják, de a legújabb jelenetfotók azt sejtetik, hogy nem lett kivágva a filmből sem.


FIGYELEM! FELNŐTT TARTALOM, CSAKIS A SAJÁT FELELŐSSÉGEDRE NÉZD MEG!!
Három jelenetfotót láthattok Shairől (1 | 2 | 3)

Semmiképp sem szerettem volna ezeket a képeket feltölteni, azért is linkeltem, de tényleg csak az nézze meg, akit feltétlenül érdekel, mert biztos nem mindenki akar ilyen képeket látni a kedvencéről, köztük én sem szeretettem volna...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése