Veronica Roth Kolozsváron

Bizony, Veronica itt járt a szomszédban. A családját látogatta meg Kolozsváron a múlt héten. És ez még nem minden! A helyi könyvesboltban aláírt néhány példányt A lázadóból és a Négyes novelláskötetből. Magyar példányokat!
Ezeket a Koffer könyvesbolt és kávézóban hagyta, így bárki megveheti a dedikált példányokat, aki betér ebbe az üzletbe!


A Koffer munkatársai meg is örökítették a pillanatot, és ezt írták a Facebook oldalukon:
"Veronica Roth a Kofferben járt és aláírt néhány könyvet: A lázadó, Négyes. Ezek a különleges példányok is megvásárolhatók."
Erről maga Veronica is hírt adott a Twitter profilján, ahogy a tovább után láthatjátok.




"Kolozsváron voltam, Romániában egy hetet, ahol a családomat látogattam. Így festett:"



"Ha helyi magyar vagy, hagytam pár aláírt példányt A lázadóból a Kofferben (könyvesbolt és kávézó a belvárosban)"


És így mosolyog Veronica egy aláírt, magyar A lázadó példánnyal.


12 megjegyzés:

  1. Csak úgy mellékesen megjegyzem hogy nem valami legálisan de lelehet tölteni a Lázadót!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvenni is lehet, csak még nem írtam ki... Fene a pofámat.

      Törlés
  2. Kár hogy nem tudtam róla hamarabb... Csak azért elmentem volna Kolozsvárra,hogy merő szeretettből hozzávágjam a a Hűségest .____. xd
    Na jó talán nem vágtam volna hozzá ( a hangsúly a TALÁN szón van :D ) De azért angolul mondtam volna neki egy két dicsérő mondatot :) Mert lényegébe az ő könyve miatt kezdtem el falni a könyveket :D Nem vicc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is nagy lett volna a késztetés, ha közelben vagyok, és tudok róla. Én azért megköszöntem volna neki az álmatlan órákat, és a sok szenvedést. Meg azért mégis csak sokat köszönhetek a könyveinek. És továbbra is csodálom, amiért ilyen fiatalon, ilyen szuper történetet írt.

      Törlés
  3. Jó jó na de így egyszerűbb (szerintem)

    VálaszTörlés
  4. És igencsak kár hogy nem Kolozsváron lakom... :(

    VálaszTörlés
  5. Nem bocsájtom meg a Hűséges végét, akárhogy is magyarázkodott utána Veronika. Biának köszönöm, hogy ír egy elfogadhatóbb változatot!
    Nem kéne még Atlantában a forgatáson lennie?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is haragszom rá, de ha nem az a vége, ami, akkor sosem kezdek bele a fanfic írásba (az olvasásba sem), így mindenben van valami jó.
      Már visszament, meg nem mindig van a forgatáson. Most valami könyves rendezvényre ment.

      Törlés
  6. Szóval akkor Veronicának van magyar kötődése??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erdélyi, úgy tűnik, szóval lehet magyar. Pár éve már járt Kolozsváron, talán épp A lázadó köszönetnyilvánításában írja.

      Törlés
    2. Jeh,én is erdélyi vagyok.

      Törlés