Theo James InStyle interjú

Theo korábban leült az InStyle csapatával New Yorkban, hogy beszélgessenek az új szerepéről, mint a Hugo Boss új illatának arca. Az interjú során megosztott információkat magáról, amit ritkán láthattunk eddig tőle.

Hogyan használja az új Boss The Scent kölnit?
"Három fújást használok; kettőt a csuklóra, mindegyikre egyet, és egyet a nyak hátsó részére.

Azt is elmondta, hogy jobban kedveli a kölnit annak férfiassága miatt.
"Egy kissé sötétebb, piszkosabb és misztikusabb, amit szeretek."

A kedvenc helye, ahol lógni szeret a nyilvánosság szemétől távol, az természetesen az otthona. Van egy lakása Islingtonban, Londonban, és ha nem ott tartózkodik éppen, akkor ezekre a helyekre ruccan ki:

Művészeti Múzeum: "Nagyon szép hely, és ingyenes! Sok a fénykép, és persze festmények is. A kiállítás folyton változik. Szeretek felmenni a tetején lévő étterembe. Remek onnan a kilátás."

Camden Roundhouse: "Sok emlékem van a Camden Roundhouse-szal kapcsolatosan. Olyan nagy fellépőket láttam, mint Paul Simon, és én is felléptem ott, mikor a Londoni zavargások voltak, és tárgyakat dobáltunk ki az ablakon."

A bringájának a szerelő boltja: "Van egy fekete Bonneville-em. Magadnak kéne hangolnod, de én hiába próbálom, szánalmasan elbukom. Így általában a boltba viszem."

Pizzériák: "A kedvenc helyem a Pizza East. Szeretem, ha a szeleteken annyi hús van, amennyi csak lehet, mint az olasz kolbász és a pepperoni."

A kocsmában a tesóival: "Szeretem az Albiont. Közel van, ahol lakom Islingtonban. Van egy nagy, gyönyörű kertje, és egy kis zöldséges kertjük, ahol megtermesztik maguknak a zöldségeket. Sok barátom él erre, így ez egy jó hely egy találkozóra."

Az edzőterem a bokszoláshoz: "Az MMA Clinicben bokszolok, amit igazán szeretek. Emberekkel bokszolok, de fejvédőt kell használnom. Vicces, mert az emberek szeretnek velem megmérkőzni, mert színész vagyok, és hősködni akarnak. Megpróbálnak rábeszélni, hogy ne hordjak fejvédőt, mert az védi az arcomat is, de én ilyenkor mondom, hogy 'Nem törhetem össze a képemet, mert akkor nem tudom fizetni a lakbért.'"

Forrás: FyeahTheoJames


8 megjegyzés:

  1. Mindig is imádtam Theoba hogy ugyan tudja hogy színész és ki tudja mennyi ember ( zöme nő xd és Beavatott fan ) rajong érte de ő mégse beképzelt sőt még ha lehet kerüli is a nyilvánosságot :) Na mondjuk az nagy hiba volt hogy elmondta azt hogy hol lakik és azt hogy hol szokott lógni :DD Majd "véletlenül" pont ott fogok én is lógni a haverokkal... :D Ki tart velem ?? Kedvenc mondatom Theotól :-Nem törhetem össze a képemet, mert akkor nem tudom fizetni a lakbért.'" xd Nagyon szépen köszönöm ezt a posztot,Bia :) Már azt hittem meguntad a blogot mert nem volt Bitter Cold,és semmi egyéb poszt se ( Tudom jól hogy van neked is életed és ezzel semmi gond nincs :) ) És most látom hogy csak 3.-án lesz :/ Na de nem baj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉNÉNÉNÉNÉNÉN!! Már tervezem az elrablási offenzívát. *gonosz fangirl kacaj*
      Én is ezt szeretem Theóban (nem is értem, miért írom így, csak mert így helyes a nyelvtan szabályai szerint, de attól még hülyén néz ki), hogy nem szállt el a földről, ugyanolyan egyszerű srác, mint a színészi pálya előtt. Mikor mindenhova ugyanabban a cipőben járt... És hogy lehet valaki ilyen vicces? Elképesztő beszólásai vannak. Nagyon szívesen a fordítást.
      Ilyen kihagyások előfordulnak. Nagyon most hír sincs a filmekkel kapcsolatban, elég nagy a pangás. A fordítás meg most elég nehezen megy, tegnap már majdnem agybajt kaptam, mikor minden második szót vagy a fordítóban, vagy a szleng szótárban kellett megnéznem. Kissé lefáradtam. Közben zajlik itt az élet, Barátságost meg Önfeláldozót játszok idehaza, hamarosan megint Művelt lehetek... Nem könnyű, néha semmi kedvem az egészhez, csak fanfictiont olvasok (de azt éjfélig, majd lassan hozok megint egy ajánlót, mert gyöngyszemekre bukkantam), aztán nagy levegőt veszek, és fordítok tovább. Már csak egy oldal, csütörtökre tényleg kész lesz.

      Törlés
    2. Bia kérlek ne add fel, minden és minden amit írsz, ezer köszönet érte! Amúgy Én is önfeláldozó bátor és művelt vagyok, ilyen sorrendben. Pust

      Törlés
    3. Nem fogom, most csupán nehezebben megy, ez előfordul. Én csak Művelt, a Barátságos, Önfeláldozó nemlétező énemet muszájból használom csak. :D

      Törlés
  2. Köszi, hogy lefordítottad. Nagyon tetszett ez az interjú, olyan sok mindent elárult magáról. És ez a fotó... Imádom ezt a homlokráncolós nézést. Olyan dögös!! XD A Bitter Coldot pedig türelmesen kivárjuk. Csak ne add fel! És ne akarj ennyi csoportba tartozni. Te Elfajzott!! Köszi mégegyszer! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khmm... telefon hátterem... khmm. Kivételesen beszélt is magáról, majd hozok még, mert most érkeznek érdekességek.
      Anyunak mond! Én csak Művelt szeretnék lenni, de ő kényszerít, hogy Elfajzott legyek. Rosszabb, mint Jeanine...
      Szívesen. Puszi! <4

      Törlés
  3. Kész, végrm van, totálisan elolvadtam. Kár, hogy már nem vagyok huszonéves.....................

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az vagyok :D És ilyenkor örülök, hogy Theo nem négy hónappal korábban született :D

      Törlés