A hűséges még mindig a mozikban!

Ma estétől már Amerikában is bemutatásra kerül a film, viszont nálunk már egy hete vetítik a mozik.
Ti már láttátok? Ha igen szinkronnal vagy felirattal? Melyik volt a kedvenc jelenetetek?


Nekem mikor Calebet megszökteti Négyes, az a jelenet szuper volt; jól kivitelezett és még vicces is. Na meg Négyes a zuhany alatt, bár ezzel nem mondtam újat...

Aki még nem látta a filmet, irány a mozi, hiszen nagyon sok rajongó imádta. Ráadásul most érdemes lesz eltenni a mozijegyet... ;)

4 megjegyzés:

  1. Amikor már ott voltak a Hivatalnál, Négyes megcsókolta Trist, erre ott termett Matthew... :D a legjobb xD bár Caleb "kivégzése" is fenomenális volt :3

    VálaszTörlés
  2. Úgy látszik, Caleb "kivégzése" mindenkinek tetszett. Nekem is az volt a kedvencem. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem amikor Peter az álca falnál könyörög:-D

    VálaszTörlés
  4. Én akikkel együtt néztem, még most is azon röhögünk, amikor Tris, Caleb és Christina menekült el azzal a repülővel, és amikor Christina beült Caleb ölébe, azt mondta neki, hogy ne merje megérinteni, különben leszedi a fejét, erre nem telik el két perc és már egymást szorongatják, amikor elkezdenek zuhanni :D

    VálaszTörlés