Első fanfic fordítás!

Ez is elérkezett! Van fanfiction az oldalon! Igaz egyenlőre nem saját csak fordítás, de még nem kértem ki az író engedélyét. Előbb megvárom a többi fejezet milyen lesz. Ha jó, akkor fordítom tovább, és akkor kérek engedélyt is. Viszont ez az első feji annyira megtetszett, hogy muszáj volt lefordítanom nektek. Remélem tetszeni fog.
Egy könnyed, vidám történet. Mi lett volna, ha nincs ez az egész szimuláció, nincsenek harcok, csak egyszerűen vége lenne a beavatásnak. Tris és Tobias pedig kénytelen beszámolni a kapcsolatukról a barátaiknak... Szóval aranyos és vicces. Olvassátok!

A fejezet végén feltettem egy kérdést, amire szeretném, ha válaszolnátok. A további fanficek a téma.


 Mi lett volna, ha... (1. fejezet)


Mikor ajkunk elvált egymástól, rájöttem, hogy mindenki minket néz. Senki se szólt egy szót se: olyan csend lett, hogy azt is meghallottuk volna, ha egy tű leesik. Christina és Will úgy bámultak rám, mint akinek elment az esze. Zeke elégedetten vigyorgott, Uriah pedig Négyes felé mutatta a hüvelykujját. Még Peter is annyira megdöbbent, hogy elfelejtett mogorván nézni, csak állt tátott szájjal.
- Mi a fene… - Will a tenyerét Christina szájára tapasztotta, beléfojtva a szavakat.
- Nem akarsz elmondani nekünk valamit, Tris? - kérdezte.
Tobiasra pillantottam segítségért, de a vörös arca azt jelentette, hogy egy ideig ne is számítsak rá. Szerencsére Lynn úgy határozott, hogy megment minket.
- Mi az srácok, nem láttatok még embereket csókolózni? - kiabálta túl a tömeget. - Menjetek vissza ünnepelni!
- Most komolyan, Tris! - mondta Christina. - Ez mikor történt, és mi az istenért nem mondtad el nekem?
- Nem sokkal ezelőtt - válaszoltam félénken.
- Sajnálom, csak gőzöm sincs, mit mondjak - mondta gúnyosan.
- Segíthetnél, ugye tudod? - böktem meg a könyökömmel a fiúmat.
- A te barátaid, a te magyarázatod.
- És mi lesz a te magyarázatod a barátaidnak, Négyes? - szólalt meg Lauren pléhpofával.
- Ugyan, hadjunk már szerelmeseknek egy kis időt, hogy levegőhöz jussanak - viccelődött Zeke.
- Hogy-hogy nem vagy kiakadva?
- Tudtam, oké?
- Te elmondtad Zekének, nekem meg nem? - kiáltott fel Shauna.
- A te barátaid, a te magyarázatod - vigyorodtam el.
- Várjunk csak egy percet - szólalt meg Lauren, és Zekéhez fordult. - Te tudsz titkot tartani?
- Az is lehet, hogy elmondtam Uriahnak.
- Mi a fene, haver?
- Ó ugyan már. Kiderült, hogy az aljas Négyesnek igazából vannak érzelmei, muszáj volt elmondanom valakinek! - emelte fel védekezően a kezeit. - És most, hogy már mindenki tudja, már nem ugrathatlak vele. - Tobias felvonta a szemöldökét. - De komolyan látnod kellett volna, Tris, hogyan epekedett utánad a beavatás kezdete óta.
- Ó, igazán? - nevettem.
- Oké, elég!
- Nem, én még többet akarok hallani.
- Nos, én azt akarom hallani, hogy a pokolba történt mindez? - követelte Christina. - Úgy értem, komolyan, hol a fenében voltam egész idő alatt?
- Will arcát nyalogattad - kuncogott Uriah.
- De na, részleteket kérek!
Nincs menekvés, ha Christina így viselkedik.
- Rendben, mire vagy kíváncsi?
- Mikortól?
- Emlékszel arra a napra, mikor újságokat szórtunk a szakadékba?
- Olyan régóta!?
- Bocsi - néztem másfele.
- Szóval mióta is tudtad, hogy tetszik neked?
- Igen, mióta is? - vigyorgott Tobias.
- Nem igazán tudom. Talán az óriáskerék óta…
- Mi történt az óriáskeréken?
- Csak az volt az első alkalom, hogy igazándiból beszélgettünk.
- Ki tette meg az első lépést?
- Ő volt.
- Hogyan?
- Ez valami kihallgatás? - Ha pillantással ölni lehetne...
- Magammal vittem a félelemszimulációmba, aztán az egyik dolog jött a másik után… - magyarázta Tobias.
- Ahhhhhh ez annyira édes - mondta Marlene.
- Szóval mikor felpofoztad, akkor már randiztatok? - kérdezte Christina.
- Igen.
- Uriah, mikor arra kérted Trist, hogy üljön az öledbe, már tudtál rólunk! - kiáltotta Tobias. - Mi a fene…
- Haver, vicces volt, ahogy reagáltál.
- Valami komolyan nem stimmel veled - fordult Uriah felé Lauren.
- Akár - kidugta rá a nyelvét, ezzel is igazolva, hogy milyen gyerekes.
Az este további része csendesen telt, mármint bátrakhoz képest csendesen. Csak táncoltak és ittak.
- Holnap buli az új lakásomban! - kiáltotta Uriah.
- Tris, kérlek, mond, hogy vezetői állást fogsz vállalni, mert elképzelni sem tudom, mi történne, ha Uriah kapná meg - suttogta Shauna nekem.
- Két vezetői állás is van.
- Isten óvjon minket!
- Úgy legyen - szólalt meg Will, miközben tekintetével Uriah-t figyelte, aki az asztal tetején táncolt Marlenével.
Úgy egy órával később Tobias mögém lépett, és a fülembe súgta: - Én azt hiszem lelépek. Nem akarod nálam tölteni az éjszakát? - pirult el. - Tudod, csak ameddig nem kapod meg az új lakásod kulcsait. Úgy értem, a hálóterem minden bizonnyal zajos lesz ma este, és… - Idegesen vakarni kezdte a tarkóját.

- Az nagyszerű lenne.


Ha tetszett, ha nem, nyugodtan írjátok meg a gondolataitokat.
És akkor a kérdés: Elkezdtem fordítani egy eléggé nos, durva fanficit. Elég depresszív és sokkoló, viszont pár fejezet után van benne pár aranyos jelenet. Bár még csak 7 fejezete van, de nekem nagyon tetszik (bár lehet csak azért, mert túl szadista vagyok, és szeretem ha szenvednek a főszereplők... Tudom, kezelésre szorulnék, de Miyuu szerint ez normális, nálam xD) Szóval az lenne a kérdésem, hogy szeretnétek-e olvasni ilyen témában is ficiket, vagy maradjak a vidám sztoriknál? Elbizonytalanodtam nah :)


16 megjegyzés:

  1. A humoros. Az ilyen az jó :))) De bármilyen fordíthatsz, csak legyen :)

    VálaszTörlés
  2. Én mindenfélét szívesen olvasok, bár inkább a humorosokat és őszintén szólva én nagyon kíváncsi lennék ennek a történetnek a folytatására. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még csak ez az egy fejezet van belőle. Ez is csak pár napja került fel. Ha lesz benne már is mint Felelsz vagy Mersz akkor fordítom tovább xD

      Törlés
  3. Végre végre én is eljutottam odáig, hogy elolvassam ezt! :) Megmondom őszintén nekem nem szoktak bejönni, ezek a "No War" "No halál" történetek, mert valahogy olyan unalmasra szoktak sikeredni, és ilyen erőltetett drámák vannak benne.
    De, ez jónak ígérkezik, vicces volt a magyarázkodós rész, meg minden ilyesmi. :)
    És ugyan ez másik bejegyzéshez kötődik, de gratula a látogatókhoz! :)

    Óóó és van egy új alter Allegiant fici, majd ha kicsit hosszabb időre az uralmam alá tudom hajtani a facebookot küldöm a linket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez jónak indult, de persze hogy a következő fejezet már nem jó. Teljesen másról szól, nem az elsőt folytatja, szóval szinte biztos hogy nem fordítom tovább. Most beleástam a befejezettekbe, találtam pát jónak tűnőt, még vacillálok melyiket fordítsam.
      Am igen, a no war ficik általában unalmasak, vagy folyton buliznak benne xD
      Na majd jöhet az Allegiant fici, bár lehet már olvastam xD Sőt szinte biztos, mert október óta az összeset olvastam xD
      Köszi a gratulációt! Egyik nap 100 felett volt a látogatás. Szóval tisztára örülök :D

      Törlés
  4. ez jó volt! :D vicces, aranyos xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! Sajnos a folytatás már nem volt ilyen jó, azért nem is fordítottam tovább. Jó volt így meghagyni, ilyen viccesen :)

      Törlés
  5. Már 1000 éve egy ilyen részt keresek. Ahol vaaltóra fogják őket a szerelmükkel kapcsolatban. Köszönöm, köszönöm, köszönöm. :DD

    VálaszTörlés
  6. Igen. Én szeretnék olyan témájó ficiket olvasni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igazán nincs mit. Én már több változatot is olvastam a neten erre a jelenetre, de ez tetszik a legjobban. Ezt a könyvből kár volt kihagyni.
      Egyenlőre nem lesz a durvább fici fordításából semmi, amit én írok abban is lesz pár durvább jelenet. Viszont majd angol fanfic ajánlóba hozom a linkjét, aki angolul elolvasná.

      Törlés
    2. rendben. azt nagyon szépen megköszönném. :)

      Törlés
  7. lefordítanád a folytatást is?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos a folytatás egyáltalán nem jó, és be se fejezték. Ráadásul egy összevisszaság volt az egész. Viszont ez az első fejezet akkor is jó volt.

      Törlés
    2. Értem, köszi:) és még fordítani a Four: A Divergent Collection-ból? Láttam van már pár fent el i olvastam és nagyon tetszett de én sajnos nem beszélek jól angolul:/

      Törlés
    3. Abból nem fordítok, mert meg fog jelenni magyarul, és akkor úgy is le kéne szednem. Borka az elsőt anno lefordította, azt nála nézd meg. (Mondjuk remélem hamar felkerül netre, mert el akarom olvasni a másik három novellát is...)

      Törlés
  8. Szia! Ide belinkelnéd légyszi az eredeti blogot? Szívesen elolvasnám. :)) Előre is köszönöm. :*

    VálaszTörlés