Ellie Goulding zenék

Sajnálom, hogy ma még nem volt kint semmi, de akadt egy kis problémám az internettel, de szerencsére (remélhetőleg) megcsinálták, és most már jó lesz.

Gondoltam ma zenés napot tartunk, és itt van két Ellie Goulding szám a film zenei albumáról.
A Beating Heart videóklipje végre fent van jó minőségben, ráadásul van benne egy jó nagy adag jelenet is a filmből.




A másik zene pedig a Hanging on, ami ugyan fent van a soundtracken, de nem ebben a verzióban, pedig a filmben ezt hallhatjuk, és nekem is jobban tetszik.





2 megjegyzés:

  1. A Beating Heart-nak ezt a klippjét is úgy imádom mint a másik változatát. Annyira örülök, hogy kiraktad a Hanging On-nak ezt a változatát mert nekem ez sokkal jobban tetszik, mint a másik. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jobban tetszik, bár már a másikat is megszerettem, de ez az igazi, és a filmben is ez szól, szóval nem értem miért nem ez került fel a soundtrackre...

      Törlés