Előrendelhető A beavatott DVD idehaza is!

Az Xpress.hu weboldalon keresztül immár előrendelhetjük a filmet DVD lemezen, ami várhatóan Augusztus 6-án fog megjelenni. Az ára 3290 Ft lesz, és egy csomó extrát fog tartalmazni.
A lemezt ITT tudjátok előrendelni!


És íme az extrák:

- Audiókommentár - Neil Burger rendező audiokommentárja
- Audiókommentár - Douglas Wick és Lucy Fisher producerek audiokommentárja
- Kisfilm - Első a csoport
- Kisfilm - Ismerjük meg Négyest
- Kisfilm - A beavatott látványvilága
- A színfalak mögött
- Kisfilm - Választás
- Kimaradt jelenetek
- Videóklip - Beating Heart
- Egyéb - Marketinggaléria


UPDATE: A kiadó elmondta, hogy nálunk nem lesz Blu-Ray kiadás. Köszönjük az infót Gica olvasónknak!



5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!! KELL!!!! MEGSZERZEEEEM!!!!!!!!!!!
    MINDEN ÁRON!!!!!!!! *-* *-* *-*

    VálaszTörlés
  2. Legalább extra lesz a dvd-n... Megkérdeztem a kiadót lesz-e blu-ray változat, de azt a választ kaptam, hogy szerették volna, de sajna csak a dvd lesz elérhető nálunk. Szóval kicsit csalódott vagyok emiatt... mindenképpen blu-ray változatban akartam beszerezni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom :( Sajnos én akarnám se tudnám mivel lejátszani a Blu-Ray-t, de akik meg igen, azoknak ez nem jó. De legalább kapunk extrákat. :) Ha nem gond, akkor beleírom a cikkbe, hogy nem lesz Blu-Ray :(

      Törlés
  3. Írd bele, mert ez a kiadó hivatalos válasza. Szóval tuti nem lesz Blu-ray... de azért örülök, hogy egyáltalán megjelenik nálunk :)

    VálaszTörlés