Első kép Trisről + Trailer beharangozás


A hivatalos Snapchat profilon lett megosztva ez a kép Trisről. Hogy ez jelenetfotónak számít-e, nem tudom, de engem marhára érdekel, mi van a háttérben. És akárki akármit mond, nekem nagyon tetszik a haja!


És ami még fontos. nagyon fontos! Elérkezik az Igazság leleplezésének ideje, ami nem más, mint: 

SZERDA, hazai idő szerint 17 óra!

Mint kiderült, valóban az első előzetest, azaz a Teaser Trailert fogjuk megkapni! ITT van róla egy kép is! Csak mivel elég rossz minőségű, inkább nem tölteném fel.

Érdemes lesz ekkor figyelni a netet. Sajnos az előzetest csak egy órával később fogom tudni feltenni az oldalra, mert ötkor még a vonatra fogok várni, de amint hazaértem, már fel is dobom ide is!


4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon bejön a haja :) Mondjuk én sajnáltam volna legágni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valaki! Eddig külföldi oldalokon is csak siránkozást láttam, mennyire nem tetszik nekik a haja. Én nem tudom, mert rövid hajam van, és mikor levágták a hosszút még elég kicsi voltam, így nem emlékszem rá, hogy sajnáltam-e xD

      Törlés
  2. Nekem is tetszik így a haja. Egy, sokkal vagányabb így. Kettő, el sem tudom képzelni Shai-t vállig érő hajjal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy nagyon vagány, meg szerintem ehhez a filmhez kell is a rövid haj. Én el tudnám képzelni vállig érő hajjal, de nem tetszene, legalábbis ahogy elképzelem :D

      Törlés