Hazai filmes hírek

Kisebb közjáték zajlott itt le a hazai forgalmazók között, és aki figyeli a Facebook-on a magyar filmes oldalakat, az észrevehette a kavarodást.
Ugye A beavatott hazai jogai a Pro Videonál voltak, tőlük jöttek a promóciós dolgok. Aztán A lázadóval kapcsolatos hírek már a MoziCom (InterCom) oldalán voltak kint, többek között a szinkronos előzetes is. Amik úgy egy hete eltűntek az oldalukról. Kérdeztem is tőlük, de annyival leráztak, hogy valami apró gond volt az előzetessel. Akkor sem értettem, miért kellett a poszterektől elkezdve mindent törölni.
A választ ma kaptam meg, amikor is a tegnapi posztert a BIG BANG MEDIA oldalán láttam. Írtam is nekik, hogy akkor most mi van. A válaszukból kiderült, hogy bizony most már náluk vannak a hazai jogok. Viszont megnyugtattak, hogy így is marad a március 19-ei premier. Remélem ezen nem fognak már változtatni. Pluszban ígértek később játékot is, érdemes lesz figyelni az oldalukat.
Remélem több huzakodás és baki nem lesz már a film körül...


2 megjegyzés:

  1. Szia! Azt nem tudod véletlenül, hogy a magyar mozikban terveznek-e éjféli premiert? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs, de kétlem. Esetleg premier előtti vetítés lesz. De kérdezz rá náluk, jobbat nem tudok javasolni.

      Törlés