Fanfic fordítás: Megint te - 5. fejezet


Itt is van a Megint te 5. fejezete! Tudom, hogy nem hosszúak ezek a fejezetek, de egy csepp kis jóság sosem árt. Remélem ezt a részt is szeretni fogjátok. Jó olvasást!
A fordítás J.R. érdeme.
Az eredeti történet ITT olvasható.



5. fejezet - Kötélcsúszda



TRIS


- Mi a fene folyik itt?- kérdezi vicsorogva.

Mardos a bűntudat. Négyesnek nem így kellene szembenézni a félelmével. Úgy egyáltalán nem kéne neki. Meg kell találnom az útját, hogy kijuttassam innét. Nem vagyok kegyetlen, és nem hiányzik belőlem az Önfeláldozók tulajdonsága. Tudom mit kell tennem.

Abban a pillanatban, hogy Uriah és Zeke elfordítják a fejüket, azt tátogom Négyesnek, hogy “csak működj együtt”. Bólint, úgy tűnik érteni, mit csinálok. Csak remélem tudom, hogy vagyok elég jó színésznő ahhoz, hogy bevegyék. A kezemet a hasamra szorítom, majd gyötrelmes hangok közt a földre esek. Uriah, Zeke és Négyes hozzám rohannak.- Mi a baj? Jól vagy? Szükséged van... - kezdi Uriah.

- Srácok, elviszem a gyengélkedőre, ne várjatok meg - szakítja félbe Négyes.

- És mi lesz a kötélcsúszdával? - kérdezi hülyén Zeke.

- Ez most komoly? Mi a fontosabb? Lecsúszni egy kötélen vagy orvoshoz vinni Trist?

Bizonyítékként gurgulázó, síró hangon nyöszörgök, hogy Segíts. Négyes szótlanul a liftbe visz, ott hagyva a testvéreket.

Miután belépünk a liftbe, letesz, majd elkezdünk nevetni.- Köszönöm, de tényleg. Jövök neked eggyel - mondja, miután lenyugodtunk.

- Nem probléma. Kétségbeesetten néztél ki, én meg nem vagyok gonosz. - Erre elmosolyodik.

Miután elköszönök Négyestől, Christina keresésére indulok. Meg akarom tudni, hogy mit csinált Willel. Egy könyvet olvasva a szobájában találom.

- Christina, most. - Bólint, tudván mire gondolok.

- Nos, korán mentem a buliba, és rád vártam, amikor egyszer csak leült mellém. Folyton beszélgetni próbált velem. Mondtam neki, hogy tűnjön el, de istenverte makacs volt, így elkezdünk beszélgetni. Egy órát is beszélgettünk, és olyan érzésem volt, mint régen. Elmondta, hogy mennyire hiányzom, és megkérdezte, hogy nem akarok-e elmenni vele. Láttam, hogy el vagy foglalva Négyessel, és úgy voltam vele, hogy nem lehet baj. Többit ki tudod találni, hogy mi történt onnantól fogva. - Kifújja a levegőt, miközben próbálom feldolgozni a hallottakat.

- Szóval újra együtt vagytok? - kérdezem. - Azt hiszem - pirul el.
- Nos, örülök nektek - mondom, majd elmosolyodik, és megölel. Nem tehetek róla, de kicsit irigy vagyok a kapcsolatára. Én meg szingli vagyok és szánalmas.






1 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a fejezet is, csak kár, hogy ilyen rövid. Köszi a fordítást, nagyon várom a következő részt. Puszi

    VálaszTörlés