A "legnehezebb" kvíz


Az Epic Reads összedobott egy kvízt A beavatotthoz, ami szerintük a legnehezebb, amit eddig láthattunk (szerintem az enyém nehezebb...). Igaz, hogy pár választ még ők sem tudtak jól, de egész jó kis kvíz lett.

Így hát lefordítottam, hogy ti is kitölthessétek ezt a 15 kérdésből álló tesztet, és megtudjátok, mennyire is ismeritek a sorozatot.

Aztán semmi csalás! ;)




1. Mi az első mondata A beavatottnak?
a) Csak egy tükör van a házunkban.
b) Izzad a tenyerem. A bűntudat a mellkasomba nyilalló fájdalomként hasít belém, amikor felébredek.
c) Kinyitom a szememet, és rémülten markolom a takarómat.
d) Az ő neve van a nyelvem hegyén, amikor felébredek.


2. Mi az utolsó mondata A hűségesnek?
a) Amikor beszáll a teherautóba, arcon csókol, én pedig hagyom. Érzem, hogy mosoly ül ki az arcomra, és így is maradok, mosolyogva.
b) Aztán elmosolyodik, én pedig viszonzom a mosolyát. Egymás mellett lépdelve megyünk fel a lépcsőkön a vonat peronjáig.
c) Most azonban ezt is megtanultam: a sebeink behegedhetnek. Sőt módunkban áll meggyógyítani egymást.
d) Ez az a fajta bátorság, amelyre szükségem van most.


3. Hányadik lett Tris a Bátrak beavatásának második fordulóján?
a) Hatodik
b) Második
c) Első
d) Ötödik


4. Nitának van egy tetoválás a hátán. Mi az?
a) Sólyom
b) A korábbi csoportjának jelképe
c) Törött üveg
d) Pókháló


5. A felsorolsz szereplők közül kit öltek meg a Bátrak központjában a szimuláció alatt A lázadóban, mikor átadtak egy üzenetet Jeanine-től az Elfajzottak számára?
a) Tori
b) Hector
c) Shauna
d) Marlene


6. Kit választott elsőként Eric a csapatába a zászlórabláshoz?
a) Will
b) Molly
c) Edward
d) Peter


7. Hol található a Genetikai Jóléti Hivatal?
a) Az O'Hare Repülőtéren
b) A Határsávban
c) A Chicago Rockford Nemzetközi Repülőtéren
d) A John Hancock Épületben


8. Mi volt Tris édesanyjának a keresztneve, mielőtt az Önfeláldozókhoz csatlakozott?
a) Edith
b) Amanda
c) Natalie
d) Beatrice


9. Kire lőtt rá először Tris az Önfeláldozók elleni szimulációs támadás során?
a) A Bátrak egyik vezetőjére
b) Ericre
c) Maxre
d) Willre


10. Mi volt Tori testvérének a neve?
a) Sean Zhang
b) John Wu
c) George Zhang
d) George Wu


11. Hol csókolózott először Tris és Négyes?
a) A Millenium Parkban
b) A Bátrak központjának tetején
c) Négyes lakásában
d) A szakadékban


12. Kinek ajánlotta Veronica az első kötetet?
a) Az ügynökének
b) Az édesanyjának
c) A férjének
d) A rajongóknak


13. Mi volt Tobias alkalmassági vizsgájának eredménye?
a) Önfeláldozó
b) Művelt
c) Őszinte
d) Bátor


14. Egészítsd ki a mondatot! "Az agy ___ éves korig fejlődik - mondja Eric. - Ezért benned még nem fejlődött ki teljesen az elfajzottság."
a) 15
b) 20
c) 25
d) 30


15. Hány ember halt meg a halálszérumtól?
a) Egy sem.
b) 1
c) 4
d) 6





Eredmények:
- 1-5 jó válasz: Felavatott Szint
- 6-10 jó válasz: A Bátrak Vezetője
- 10-15 jó válasz: Igazi Elfajzott


Csekkoljátok, nektek hány pontotok lett!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
Megoldások:
1. a     2. c     3. c    4. c    5. d    6. c    7. a     8. c     9. b    10. d    11. d   12. b   13. a   14. c  15. a

12 megjegyzés:

  1. Hát, én igazi Elfajzott vagyok! 15 pontom lett, és nem csaltam!
    Szerintem egyáltalán nem volt nehéz.
    Köszi Bia, érdekes volt!

    VálaszTörlés
  2. Ó, nekem csak 1 hibapontom lett. A 14-ben hibáztam :3 ez tényleg nehéz volt. Volt egy pár tipp, de a legtöbbet tudtam. :3 köszi a kvízt! :)

    VálaszTörlés
  3. 12 ponttal igazi Elfajzott vagyok! :D Volt amin el kellett gondolkodni, de azèrt nem volt olyan nehéz :). Köszike Bia. Ui.: Bitter Cold fordítása nehezebb főleg az én angol tudásommal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy burkolt célzás akart lenni, hogy folytassam már? xD
      Talán lassan visszanyerem a motivációmat, mert sikerült elérnem az írót, és talán még idén el fog készülni a következő fejezettel (már hónapok óta nem volt új rész...), így remélhetőleg nekem is több kedvem lesz fordítani. Sajnos nagyon tartok tőle, hogy az író fel fogja adni, és sosem kap befejezést, azért is nem megy a fordítása.

      Törlés
    2. Drága Bia! Eszembe sem jutott célozgatni :). Csak kifogytam az olvasmányokból. Így magam örömére vagy bosszúságomra ( nem tudom eldönteni) :) belekezdtem. De az én tudásom az aktivitizésnél kimerül :D persze szóban, így sejheted, hogy írásban még annyi sincs xd. Türelemmel vagyok hátha jön a kövi rész :). Mert amit eddig lefordítottam értelmetlen vagy legalább is kevésbé értem, mint amit tőled kapunk. Ezennel nagy nagy ölelést és millió puszit küldök neked a munkádért. Már biztosra tudom, hogy mennyi munkád van benne, eddig csak sejtettem :). Köszi

      Törlés
    3. Örülök neki, hogy megérted. Elég nehéz a nyelvezete. Sok munka van vele, igen, de megéri, mert nagyon jó sztori, csak ne hagyja abba az író, mert még én sem tudom semmire a választ.

      Törlés
  4. 14 pont 😊 Annyira nem volt nehéz, bár a 2. kérdést benéztem

    VálaszTörlés
  5. 13 ponttal igazi Elfajzott.Elég agyforgató kérdések voltak,de megcsináltam 2 hibával.Persze ezek a hibák olyanok voltak,hogy mikor megnéztem a helyes választ rájöttem,hogy mekkora hülyeséget is írtam.
    Köszi ezt a Kvízt,nagyon jó volt így szombat este.Puszi

    VálaszTörlés
  6. Nem vagyok 100%-os elfajzott, de az vagyok. :3 15/12 pontom lett, aminek nagyon örülök. :)

    VálaszTörlés
  7. 9 pontom lett...szerintem nem rossz ahhoz képest, hogy több mint fél éve, hogy elolvastam a trilógiát! :)

    VálaszTörlés