Fanfic fordítás: Megint te - 20. fejezet


A Megint te 20. fejezetében igazán belecsapunk a bulizásba! Hát még ehhez milyen felfedezések és történések kapcsolódnak...

A fordítás Márti érdeme!

Az eredeti történet ITT olvasható.




20. fejezet – A cafka



TRIS


Harminc perccel azután, hogy megérkezem a buliba, még nem vagyok részeg, de jó úton haladok arrafelé. Ellentétben Christinával, azaz Miss Seggrészeggel, nem vagyok olyasvalaki, aki nem bírja az alkoholt. Ettől több kell, hogy kiüssem magam. Déja vu érzésem van itt, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy egy felnőtt buliban vagyok, ahol drogok, szex és alkohol van. Szerintem ez sok mindent elárul rólam. Sokat iszok és bulizok. De én Bátor vagyok, és a Bátrak ilyenek. A legtöbben minden este buliznak és isznak. Atyám, és még csodálkozok, hogy miért nincsenek idősek közöttünk.

Már vagy milliomodszor pásztázom végig a szobát Tobiast keresve. Időbe telik majd, mire megszokom, hogy így szólítsam. Eltarthat egy darabig. Tudom, hogy eljött a buliba. Láttam bejönni. De most nem találom sehol, és ez aggaszt.

Idegesen mordulok egyet, és megkísérlem felhúzni a ruhám. Kiindulva a tekintetekből, és a füttyögésekből, amiket az éretlen, bosszantó és perverz Bátraktól kapok, ez a ruha telitalálat. Nekem inkább zavaró; rángatom és húzkodom két másodpercenként. Bele se akarok gondolni, milyen mafla helyzet. Az egyetlen ok, amiért eljöttem ebbe a hülye buliba az, hogy olyan őrült gondolatom támadt, hogy hátha együtt lehetek Tobiasszal. Most már tudom, hogy ostobaság volt. Ő nem a fiúm, lehet, hogy nem is foglalkozna velem. De mégis felfedte a legmélyebb titkait. De aztán lehet, hogy csak azért csinálta, mert úgy érezte, tartozik nekem azért, mert én megmutattam neki a titkomat.

Úgy döntök, arra szánom az estét, hogy megkeressem, ami talán a legmegalázóbb és legértelmetlenebb dolog, amit valaha tettem. Nem bánom. Meg akarom találni. Húsz perc után - ami egy órának tűnik – feladom, és iszok még egyet. És még egyet. És még egyet. Öt perc után, ami húsz percnek tűnik, a parketten találom magam, mozgok a zene ütemére, közel néhány ismeretlen sráchoz. Azonban az alkohol és a fel-le ugrálás nem szeretik egymást, elkezd forogni a gyomrom, nekem pedig gyorsan meg kell találnom a legközelebbi hányásra alkalmas helyet.

Érzem, hogy valaki megveregeti a hátamat, és megfordulok, abban a reményben, hogy megtaláltam. De csalódnom kell. Csak Peter az.

- Ó, csak te vagy – nyögöm.

- Hm, köszönöm? És különben meg, üdv.

Peter és én lehet, hogy utáltuk egymást a beavatás során, és még néhány hónapig azután is, de túlléptünk rajta. Különösen, amikor átadtam a vezetői helyemet Uriah-nak. Nem fogom elfelejteni, hogy majdnem megerőszakolt, de tudom, hogy most már nem jelent fenyegetést. Talán még barátoknak is mondhatom magunkat.

- Sajnálom, csak rossz kedvem van.

- Részeg lány? Rosszkedvvel? A francba, távol kellett volna maradnom. – Ehelyett egy sört nyom a kezembe. Belekortyolok, azt gondolva, hogy segít a rossz közérzetemen. De csak rosszabb lesz. Ezúttal sem igazán érdekel.

Leül mellém, mindketten a falnak támaszkodunk, és felhúzzuk a térdünket. Ha nem lennék részeg, összezárnám a lábam, hogy ne lássanak be a szoknyám alá. De az vagyok.

- Tehát, miért van olyan rossz kedved? – Próbál velem beszélgetni. Bár ne tenné.

- Nem találok valakit.

- Kit?

- Christinát – hazudom. Nem fogom neki megmondani, hogy a régi kiképzőmet akarom megtalálni, hogy flörtöljek vele, és az ajkairól álmodozzak.

- Azt hiszem, láttam őt Willel arrafelé. – A gardróbszekrény felé mutat. A gardróbszekrény. Ami közismerten az egyéjszakás kalandok és randik helyszíne. Valójában ez az egyetlen funkciója. Már én is kapta néhány csókot ott. Veríték és kétségbeesés szaga van, de garantált a kellemes időtöltés.

- Kösz. – Felkelek, és a fülkéhez megyek, mintha Christinát keresném. Igazából csak ki akarok menekülni ebből a beszélgetésből. Kinyitom a gardróbszekrény ajtaját, és teljesen elborzadok.

Tobias.

És egy ismeretlen ribanc.

Összegabalyodva.

A francba.

Elkerekedik a szemem, és tátva marad a szám. Valószínűleg úgy nézek ki, mint egy holdkóros. Ez arra emlékeztet, ami Laurennel történt, kivéve, hogy ezúttal ideges vagyok. Jobban fáj. Én akarok az lenni, akivel csókolózik. Hányszor fogom még azt látni, hogy mással csókolózik? Istenem, micsoda idióta vagyok. Miért gondoltam akár egy pillanatra is, hogy engem akar? Mi a fenéért gondoltam ezt? Kirohanok a buliból, amilyen gyorsan tudok. Érzem, hogy könnyek égetik a szemem, de nem engedem, hogy kibuggyanjanak. Nem fogok sírni egy fiú miatt. Nem vagyok hajlandó.

Érzek egy kart az oldalamon, és megfordulok. Tobias az, de nem akarok ránézni. Az inge ki van gombolva, a haja kócos, és rúzsos a nyaka. Inkább a lábamat nézem. A magassarkút, amit viselek. Csak miatta öltöztem így, és ezt kapom.

- Jól nézel ki ebben a ruhában, Tris – mondja. Érzem a piát a leheletében. Lehet, hogy csak azért csókolta meg azt a lányt, mert részeg? Ez még okot adhat az optimizmusra.

- Komolyan? – mondom határozottan. Mire észreveszem, hogy mit mondtam, már nem tudom visszaszívni. – Nézd, kedvellek, és nem akartam látni, ahogy megcsókolod azt a cafkát, mert az egyetlen csaj, akit megcsókolhatsz, az én… - Az ajkával némít el. Nem így képzeltem az első csókunkat. Mindketten részegek vagyunk, én egy kicsit túldramatizáltam a helyzetet, és megtört vagyok. Egyikünk sem fog emlékezni rá holnap, hogy mi történt. De ma éjszaka ez nem érdekel. Úgyhogy a fülébe súgom: - A lakásomba, most. – Nem törődök a következményekkel, amikkel holnap reggel kell szembenéznem.

Két perc múlva, amit ötnek érzek, mindketten meztelenek vagyunk - legalábbis részben, mert nem tudta leszedni rólam a szigetelőszalagot – az ágyban. Azonban mielőtt bármi történne, érzem, hogy elakad a lélegzete. Elveszi a száját a nyakamról, és kirohan a szobából. Mielőtt visszajönne, én lassan elalszom, miközben halványan hallom a gusztustalan hangot, ahogy okádik a fürdőszobában.



6 megjegyzés:

  1. Ilyen "romantikus " ficit se olvastam még xd Tris végre bevallja ( ugyan részegen de ez is haladás ) hogy bejön neki Tobias erre mi lesz a vége ?? Tobias hősiesen elmegy hányni xd
    Mondjuk ahhoz képest nagyon tetszett :3 Vicces volt és szerintem az egész fict végig vigyorogtam :'DD Mondjuk azért kíváncsi leszek mennyi marad meg az estéből Trisnek meg Tobiasnak :DD Viszont én egy kicsit romantikusabb körülmények között képzeltem el az első csókjukat de sebaj :D Van még idő bepótolni.
    Köszönöm az új részt !
    Puszii <4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon "romantikus" volt ez a fejezet. De ne izgulj, lesz ennél romantikusabb is. Szépen lassan alakulnak a dolgok.
      Szívesen, és köszi, hogy írtál! Puszi

      Törlés
  2. Nagyon tetszett ez a rész is nagyon várom a fojtatást :)

    VálaszTörlés
  3. Hatalmas volt xD és kivételesen egy művelődési központban olvastam el és csak apukám volt ott xD a vége... Jesszusom.. :D
    Köszi a fejit, Márti! Puszi

    VálaszTörlés
  4. Én is az egész fejezet közben mosolyogtam.Nekem is nagyon tetszett.
    Végre....Tris bevallotta,bár részegen,de sebaj.
    És Tobias miért kellett a szekrényben legyen egy csajjal? Ha ez nem történik meg,akkor ez lenne a legjobb fejezet. :3
    Romantikusabb hely jobban elképzelhetőbb volt az első csóknak,de ez nem kívánságműsor.
    Remélem valami emlékfoszlány marad majd a két hősszerelmesnek.
    Márti,köszi a fordítást! Puszi <44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, végre kaptunk egy kis romantikát, bár gondolom senki nem így képzelte.
      Azért vannak ezek a bonyodalmak, hogy a következő fejezetekben ne unatkozzunk. XD
      Szívesen! Puszi

      Törlés