Theo interjú - Magazine Digital

A Magazine Digital elbeszélgetett Theóval, mikor Barcelonában járt a Hugo Boss kampány miatt. Azonban nem csak erre korlátozódott a beszélgetés, mivel szóba került Négyes is, valamint a filozófia taulmányai is.
Két, a Hugo Boss parfümmel kapcsolatos kérdést nem fordítottam le, mert már korábban mindegyik elhangzott. Remélem nem gond.





Szerinted mi a siker?
Amikor elégedett vagyok azzal, amit csinálok, magammal és a karrieremmel, még ha a mai világban az a gond, hogy sosem vagyunk elégedettek teljesen. Nem igaz? Én folyamatos kihívásokat állítok magaman, még a magánéletemben is. A végén a siker az, hogy élvezni tudjuk a pillanatot, és nem sok ember van, aki így élni. Remélem, hogy én azért egyikük vagyok.

Milyen ember vagy a színész mögött?
Régimódi, igazi angol; nem bulizok sokat, vagy nem szerepelek túlzottan a médiában vagy a közösségi oldalakon. Nem mintha azt gondolnám, hogy baj van velük, csak nem vagyok fent Instagramon meg Twitteren... Ami igazán számítanak, azok a barátaim. Sokukkal tartom suli és egyetem óta a kapcsolatot. Sokat törődök a családdal (az enyém elég nagy). Családközpontú férfi vagyok.

A filozófia tanulmányaid segítettek a karrieredben?
Nem igazán. De szeretem azt gondolni, hogy megadja a képesságet, hogy lássam a világot, és megkérdőjelezzük azt. Olyan időket élünk, amikor az emberek nagyon ragaszkodnak ahhoz, amiben hisznek, és kimondják, hogy ez jó vagy sem túl sok részlet nélkül. A filozófia segít magadra gondolni, túl azon, amit előre megmondtak. Az aggresszivitás nélküli megkérdőjelezés jó, mindenkinek segít elérni egy részletesebb következtetést.

Négyes, a karaktered A beavatottban, a négy félelméről kapta a nevét. Mik a te félelmeid?
Fogalmam sincs. Mik a tieid? ... Hogy valaki a családomból vagy egy barátom idő előtt meghal, az lehet a legnagyobb félelmem.

Mit tanultál a karakteredtől?
Hogy sose hordjak szűk fekete pólót a legnagyobb melegben. Többet tanultam a filmkészítésről: rengeted időre van hozzá szükség, hatalmas elkötelezettség, promóció... Sokat tanulsz magadról, hogy hogyan kezelem az olyan szituációkat, amikben még nem volt részem. Igyekezni, hogy természetes és ép eszű maradjak.

A világnak szüksége van hősökre?
Mindig szüksége lesz a világnak olyan emberekre, akik képesek valós áldozatot hozni másokért. A színészet egészen más. Mi történeteket mesélünk el, ez nem olyan, mintha megmentenénk bárkit is, kivéve az unalomtól.

Kinek a véleményére adsz, mikor őszinte választ szeretnél?
A szüleim és a barátnőm véleményére. És a barátaimére. Ők mindig igazat mondanak nekem. Néha túlzásba is viszik. Nem lenne rossz, ha finomítanának egy kissé a véleményükön.

A zene fontos az életedben. Nevezz meg egy dalt vagy egy stílust, amit most kedvelsz?
Néhéz. Talán Miles Davis. Blues.

Mi a legnagyobb kihívás a számodra?
Időt szakítani a családra és a barátokra, és hogy tisztán lássam, mi a fontos és mi nem. Könnyű eltévedni a szórakozás, a csillogás és ezek rengetegében. Az anyagi dolgok, a hírnév... ez mind mulandó.

Érzékeny vagy a női parfümök illatára?
Természetesen. És igazán kedvelem őket, van valami megragadó a női illatokban.


Forrás: thetheologians.net


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ember, szimpatikus amit elárul saját Magáról.
    Köszönöm a fordítást Bia!

    VálaszTörlés
  2. "Mi történeteket mesélünk el, ez nem olyan, mintha megmentenénk bárkit is, kivéve az unalomtól." -Ezen kivagyok.XD. Le sem lehetne tagadni,hogy ezt Theo mondta saját magáról.
    De nagyon látszik,hogy jó ember,családias,és igazi angol.:D Úgy látom nagyon büszke rá,de van is miért.
    Most még jobban rajongok.Köszi Bia a fordítást. :3

    VálaszTörlés
  3. Jééé, Theo megemlítette a barátnőjét egy interjúban!! *-* ilyen is van? xD
    Tényleg annyira családközpontú, majdnem minden második mondatában megemlíti a családját. Olyan aranyos =33 én ennyit nem emlegetem a familyt, pedig én is imádom a sajátomat :D
    Köszi, Bia, az interjú fordítást, ami által még jobban megismerhettük kedvencünket :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mikor olvastam, hogy megemlítette a barátnőjét, felkiáltottam, hogy hát ezt is megértük. :D
      Nagyon cuki :3
      És nagyon szívesen mindenkinek!

      Törlés
  4. "Mit tanultál a karakteredtől? Hogy sose hordjak szűk fekete pólót a legnagyobb melegben":) Ez is olyan Theós. Imádom! Annyira jó fej. Nem is tudom, van-e valami rossz tulajdonsága. Én nagyon kíváncsi lennék rá! Köszti a fordítást Bia, nagyon el vagyunk mostanában kényeztetve mi, Theo fanok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy rossz tulajdonsága van: a dohányzás. Minden másban túl tökéletes :D
      Nagyon szívesen, most tényleg nem panaszkodhattod...

      Törlés
  5. Van barátnője? Én úgy tudtam hogy nincs,és hogy hívják a barátnőjét?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van elég régóta, és Ruth Kearney a leányzó neve, aki szintén színészkedik.

      Törlés