Fanfic fordítás: Megint te - 17. fejezet


Itt is a Megint te 17. fejezete! Ez egy kiabálós, szomorkodós fejezet lesz, de azért tovább alakul hőseink kapcsolata. Szokásosan jó olvasást a fejezethez! :)

A fordítás Márti érdeme!

Az eredeti történet ITT olvasható.




17. fejezet – Cam




NÉGYES


Kirohanok a Kútból, remélve, hogy nem láttak meg. Úgy érzem, felrobbanok a dühtől, szinte remegek. Nem is tudom, kire vagyok olyan mérges. Trisre, amiért visszacsókolt, vagy Zeke-re, amiért megcsókolta. Nem vagyok nagy szakértő a szakításban, de azt tudom, hogy Zeke-nek nem erre van szüksége. Vagy lehet, hogy titokban együtt voltak? Kirázom a fejemből a gondolatot. Ennek semmi értelme. Annak a falnak a túloldalán várok, ahol csókolóznak. Amikor befejezik, és Zeke eltűnik szem elől, Trist behúzom a sarokba. 

- Mi az ördög volt ez, Tris? Azt hittem, ennél több eszed van – mondom neki morogva. 

- Miről beszélsz?

- Azt hiszed, nem láttalak titeket? – intek a fejemmel arra, ahol voltak.

Nem mond semmit, csak szégyenkezve lehajtja a fejét. Már nemcsak mérges vagyok, hanem megbántott is. Mi van, ha tetszik neki? Az sokmindent megmagyarázna. Ha lehetséges, még mérgesebb leszek.

- Mondj valamit! – csattanok fel. Úgy érzem, túl kemény vagyok vele, de aztán rájövök, ez én vagyok. Ilyen a személyiségem. Soha nem mondtam, hogy kedves vagyok. Talán csak udvarias voltam vele, de visszaélt ezzel most. 

- Figyelj – kezdi, de nem hallgatok rá. 

- Nem, te figyelj. Zeke a legjobb barátom, és most össze van törve. Arra van szüksége, hogy valaki beszélgessen vele, hogy tanácsot adjon neki, nem pedig arra, hogy valaki nyalakodjon vele, és még jobban összezavarja. Nem kellett volna hagynod, hogy ezt tegye. Főleg, mert Shauna barátja vagy. 

- Oké, először is, Shauna volt, aki megcsalta őt. Ő már halott a számomra, és jobb lenne, ha neked is az lenne. Az a csók nem összezavarta Zeke-t, hanem segített neki kitisztítani a fejét. 

- Talán akkor mindenkivel csókolóznod kellene, ha ez annyira segít.

- Fogd be, Négyes! – kiabálja harapósan. 

- Kedveled, igaz? – Ez teljesen egyértelmű abból, ahogy beszél róla. 

- Természetesen nem! Nem gondolod, hogy féltékeny vagy, vagy valami? Nem kedvelem őt, én… - becsukja a száját, és elvörösödik. 

Kedvel valakit. Még rosszabbul érzem magam, mint eddig. Nem lehetek én. Nem kedvelhet engem. Olyan seggfej voltam vele. Jobbat érdemel. Úgy érzem, mennem kell.

- Tök mindegy, Tris. Megyek, és helyrehozom ezt a káoszt, amit csináltál. Beszélek vele, mert szerintem ez segít neki. Legalábbis remélem. Most pedig próbáld meg nem összekeverni jobban a dolgokat. 

- Most úgy teszek, mintha nem mondtál volna semmit – jegyzi meg. 

Eloldalgok. Nem tudom, hova megyek, de el kell mennem onnan. Soha nem kedveltem még így lányt, mint Trist, és mikor másodszorra már egész jól nézett ki a dolog, mindent tönkretettem. Nem akartam neki ilyeneket mondani. De én már csak ilyen vagyok. 

Mindent túlreagálok, dühös leszek és kirobbanok. Még egy tulajdonság, amiben osztozom az apámmal.

Nem tehetek róla, de kíváncsi vagyok, hogy ki tetszik Trisnek. Amennyire tudom, nem nagyon voltak fiúi. Bár nem tudok róla sok mindent. Lehet, hogy titokban tucat számra falja a férfiakat. Irtózom a gondolattól. Nem is szeretek rágondolni. Ettől kínosan érzem magam, mint egy szingli, tizenkilenc éves szűz. Próbálok nem gondolni Trisre, mert egyre szarabbul érzem magam. 

- Négyes! – hallok egy női hangot. Két felavatottat látok. Clary és Jace. Rémültnek látszanak. Mi történhetett?

- Mi van? – mondom nyersen. Nem akartam, de elég rettenetes hangulatban vagyok. 

- Camről van szó. – Ennyit mond, és már tudom, miről beszél. Cam egy Barátságos csoportváltó volt, aki nem tudta megcsinálni a beavatást. Ezek voltak az utolsó napjai itt, mielőtt csoportnélkülivé vált volna. Nem tudom, miért jött ide. A Barátságos csoportváltók még ritkábbak, mint a Szerencsétlenek. Tudtam, hogy nem volt valami stabil idegileg, de nem gondoltam volna, hogy ennyire.

Nem hittem volna, hogy véget vet az életének. 

A szakadékhoz futok, és látom, hogy Tris ott térdel. Úgy néz ki, mintha pánikrohama lenne. Tudom, hogy őt sokkal rosszabbul érinti. Szerette őt. Biztatta és törődött vele, mint egy alábecsült csoportváltóval. Most pedig Alre emlékezteti. Alre, aki szerette őt, aztán megpróbálta megölni, majd pedig öngyilkos lett. Mindketten elfelejtjük, hogy mi történt köztünk az előbb, ahogy odafutok hozzá, és átkarolom. 



TRIS


Nézem, ahogy Négyes elballag, és idegesen felkiáltok. Ki a fenének képzeli magát? Nincs joga, hogy így beszéljen velem. Nem tudom, hogy amiatt vagyok-e mérges, amit mondott, vagy azért vagyok ideges, mert ő nem kedvel engem viszont. Mert ha így lenne, akkor biztosan nem mondott volna nekem ilyeneket. Most nem olyan volt, mint az első alkalommal. Azt hittem, kialakult közöttünk valami, de úgy látszik, ő úgy gondol rám, mint bárki másra. Csak azért mutattam meg neki a freskómat, mert láttam egy kicsi rést a páncélján. Túl közel engedtem magamhoz, és túl sok mindent elmondtam neki. Soha nem fogja viszonozni. Nem teszi meg azt a szívességet. Azt hiszem, hülye voltam. Követem a lábaimat, ahova visznek. A szakadéknál találom magam, és megrémülök. Tömeget látok. Ez csak egy dolgot jelenthet. Ki lehet az? Remélem, nem egy csoportváltó. Vagy Cam? Odafutok, és átfurakszom a tömegen középre. Látom Patriciát, egy felavatottat sírva, és felkészülök arra, amit látni fogok. 

És akkor meglátom. 

Cam. A barátom. A tanítványom. Szerettem őt. És most itt fekszik, holtan, sebesen, véresen, élettelenül. Mindezt azért, mert azt gondolta, hogy nem volt elég jó. 

Annyi érzelem tör rám egyszerre, hogy összetörök, és térdre esek. Hangosan felzokogok és szitkozódom. Vad vagyok, csapkodok és sikoltozok. Hirtelen megérzek egy kart magam körül. Ő az. Nem kellenek szavak ahhoz, hogy tudjuk, hogy megbocsátottunk egymásnak. Lenyugszom, és csak sírok mellette, ahogy ülünk a többiek gyűrűjében. 

Nem fogom hagyni, hogy Cam temetése olyan legyen, mint Alé.





11 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég ... Én ... most nem tudok mit mondani :(
    Csak én szoktam kiabálni a monitorral olyan részeknél mint pl :-Kedvel valakit. Még rosszabbul érzem magam, mint eddig. Nem lehetek én. Nem kedvelhet engem. Olyan seggfej voltam vele. Jobbat érdemel
    Könyörgöm ! Vedd már észre,hogy Trisnek is bejössz !
    És az a csoportváltó lány ... szegény Cam ( Jóvan' Nóri :D Nem is ismerted,meg szó se volt róla de te azért sajnálod )
    Miért van olyan érzésem,hogy a következő rész csak is jó dolgokat tartalmaz ? :3 Remélem beigazolódik az állításom/gyanúm :D
    Mellesleg,ez a rész is nagyon tetszett,még akkor is,hogy kiabáltak egymással :) Elvégre ez nem egy vattacukros történet ! ( Jó,persze tök jó poénokat nyomnak benne )
    Köszönöm a fordítást,szuper lett ! Puszii <4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem szoktam kiabálni, max rázom a fejem fordítás közben, hogy "jaj istenem, de hülyék vagytok" XD
      Nekem is tetszett ez a fejezet, a veszekedés ellenére is.
      Hogy a következőben csak jó történik-e, azt majd meglátjátok, de izgalmas lesz, azt garantálom.
      Köszönöm, hogy írtál, mindig nagyon szeretem olvasni a véleményedet. Puszi

      Törlés
  2. Nóri :3 mindent leírt. És nem, nem csak te szoktál ordítani a monitorral (mondjuk én telefonon olvasom, de oly mind1)xD. Annyira imádom ezt a ficit! Ha nem olvastam vagy 4x akkor egyszer sem. :3 köszi, Márti a fordítást, végre tudom normálisan magyarul is olvasni, nem csak úgy hiányzó darabokkal puzzlezni. (Íme a google fordító 2015...) köszi még 1x, puszi! ;) ó, és csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már akkor kedvenc lett ez a fici, amikor először olvastam angolul, de tényleg jobb magyarul.
      Én is használom a Google fordítót, jókat röhögök néha rajta. (nem tudni magyar szépen fogalmazni) XD
      Köszi, hogy írtál. Puszi

      Törlés
  3. Olyan,de olyan cuki ez az örlődés Négyes szemszögéből.Én ezt cukinak tartom,mert féltékeny,ami egy fiúnál nagyon édes,csak Tris nem vette a lapot.
    A végén az jutott eszembe,hogy mindig kell történjen valami rossznak,hogy valami jó legyen. Clary és Jace,vajon hogy kerültek ide? XD
    Köszi a fordítást! örülök,hogy a végén legalább kibékültek,mert ha nem ezzel lett volna vége,nem aludnék jól jövő hétig.
    Puszi Márti! <44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Orsi ... azt én is néztem xd Úgy látszik megunták a démon és egyéb ilyen "cuki" dolgok lemészárlását :'DD
      És igen ... az nagyon de nagyon édes mikor egy fiú féltékeny :3 És azt,hogy Tris nem vette a lapot csak is azzal magyarázom,hogy szőke xd ( Jó persze,vannak okos és művelt szőke lányok mint pl:Tris ... csak nem mindig veszi a lapot )

      Törlés
    2. Egyszer azt olvastam valahol, hogy "kellenek a borús napok, hogy utána örülhessünk a napsütésnek". Ez a ficikre is igaz. Nem jó, ha az egész vattacukros. De a vége az lesz. :)

      Törlés
  4. Cuki, ahogy a végén szavak nélkül is kibékültek! 4-es karjaiban biztos megnyugszik Tris! Várom nagyon a folytatást és köszönöm a fordítást.
    Sicu555

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is nagyon tetszett.
      Köszi, hogy írtál. Puszi

      Törlés
    2. Én is megnyugodnék Négyes karjaiban szó nélkül! XD
      De ez csak egy álom... :(

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés