Fanfic: A jövő kezdete - 33. fejezet



FIGYELEM! CSAK AZOK OLVASSÁK EL, AKIK OLVASTÁK A HŰSÉGEST!


Mint azt ígértem, most nem kellett sokáig várni a folytatásra, már itt is van A jövő kezdete 33. fejezete! Előre szólok, ez a fejezet az előzőnél is durvább és sötétebb, szóval zsepiket elő, utána meg olvassatok valami vidámat is.

Azért jó olvasást hozzá!



33.


TRIS




Nem tudom, Evelyn mikor megy el. Egyik pillanatban ott van, a másik pillanatban meg már üres a helyiség. Csak én állok dermedten a cella közepén.

Nem... Nem... Nem...

Ez az egy szó van a nyelvem hegyén, és suttogom őket a némaságba. Nem lehet, hogy ez a valóság. Csak egy álom: egy szörnyű lidércnyomás, amiből mindjárt felébredek. Mert ki van zárva, hogy igazak legyenek a szavai.

A szemem elé tódulnak a rémképek, amiket a szimulációk alatt láttam, és még utána is kísértettek. A szeretteim holttestei vérbe fagyva a földön. Köztük ott fekszik Tobias is. Miért látom olyan elevenen ezt a rémálmot a szemem előtt?

Nem... Nem... Nem...

És ha Evelyn is csak egy látomás volt? Ha valóban itt sem volt, csak az elmém - vagy a Kormány - űz velem csúf tréfát? Hiszen ki van zárva, hogy őt is elveszítsem.

De a pofon, amit Evelyntől kaptam, még most is az arcomon ég. Ennyire valósághű látomás mégsem lehetett, korábban sosem tapasztaltam hasonlót. Ezek szerint Tobias anyja tényleg itt járt, vagyis...

Nem... Nem... Nem...

Még mindig lehet, hogy félreértettem, amit mondott. Ami ostobaság... Mi félreérthető lenne abba, hogy megöltem a fiát? Tobias meghalt... Meghalt.

Nem... Nem... Nem!

A dermedtség eltűnik a lábamból, és térdre rogyok. A felismerés leterít, és hiába rázom a fejem, nem menekülhetek az igazság elől. Eszembe jut a fájdalom Evelyn szemében, és ez elég bizonyíték. Elveszítette a fiát. Én pedig a legfontosabb embert az életemben.

Meghalt... Meghalt...

Hirtelen vág mellkason a felismerés. Mintha a vonat elé léptem volna, és a szerelvény pont ott hasítana belém, ahol a legjobban tud fájni. Összeroppanok. Érzem, ahogy darabokra hullik a szívem a bordáim között. Talán még a bordáim is meghasadnak, ahogy a szilánkjai végigszáguldanak a testemen.

Apró esőcseppek hullnak a kezemre. Értetlenül nézem őket, hiszen hogy is eshetne a zárkámban. Aztán rájövök, hogy a könnyeim azok, amik most már intenzíven csorognak az arcomon, egyre több és több cseppet küldve az előzőek után.

A fejemet rázom. Mindig Tobias volt, aki énértem aggódott, sosem maga miatt. Ahogy én sem féltettem őt, hiszen a rendíthetetlen Négyest ugyan ki győzné le? Az olyan erős, energikus férfit valahol a tudatom mélyén elpusztíthatatlannak hittem. A legkeményebb Bátornak. Mégis úgy halt meg, mint egy Önfeláldozó: engem védve.

Tobias nem volt kemény, se elpusztíthatatlan, se rendíthetetlen. Csak egy fiú volt, aki túl sokat szenvedett életében, és mégis sóvárgott a szeretetre, amit oly boldogan viszonzott. Gyengéd és figyelmes volt, aki mindent megtett értem. Az életét is eldobta, csakhogy én élhessek.

Én pedig még arra sem voltam képes. hogy utoljára lássam őt, mikor még megtehettem. Mikor még nem voltam fogoly, és mikor Tobias szíve még dobogott. Mikor még ott feküdt a kórházban, egy karnyújtásnyira tőlem...

Többet pedig nem is láthatom. Nem fog rám mosolyogni azzal a különleges mosolyával, amihez csak ő értett. Nem érezhetem az izmos karjait körülöttem. Nem ízlelhetem meg többé az ajkait, nem simíthatok végig a bőrén. Nem lehetünk ismét egymáséi. Nincs több Négyes és Hatos.

Annyi mindent megtennék mégis érte. Ha még egyszer ránézhetnék, ha még egyszer megcsókolhatnám, ha még egyszer... Ha az is lenne az utolsó dolog az életemben.

Ez már túl sok. Minden fáj, és ez messzemenőkig rosszabb, mint a fizikai fájdalom. Rosszabb, mint a tűszúrások, a szimulációk, a szérumok.

A korábbi makacsságom és ellenállásom semmivé lesz. Hiszen miért kellene erősnek lennem, mikor ez már nem élet? Az életnek ott az utcán vége szakadt, mikor utoljára megpillanthattam: a földön fekve, mozdulatlanul, a vére az aszfalton.

Véglegesen elveszítettem őt, és már úgy érzem, nincs miért küzdenem. Az egész harc értelmét vesztette. Már nincs célom, nincs okom, hogy kijussak innen. Ahogy reményem sem, hogy valaha is kijutok. Tobias elég kitartó volna, hogy minden követ megmozgasson utánam, de már nem teheti meg. A többiek pedig remélem lassacskán beletörődnek abba, hogy nem fogok előkerülni. Tobias meghalt, de nem kell, hogy más is kövesse őt. Rajtam kívül...

Nem tudom, mikor fogalmazódik meg bennem a halál gondolata, de egyre inkább érzem a szorítását. Végigkaparja a gerincemet, és szép lassan egyre feljebb kúszik, hogy alattomosan fosszon meg a szenvedéstől. Összepréseli a mellkasomat, és úgy érzem, semmi levegő nem jut a tüdőmbe. Fuldoklom, pedig semmi sem gátolja meg, hogy a levegő a tüdőmbe jusson. Legalább is fizikailag. 

A torkomhoz kapok, hátha azzal megszabadulok a szorító érzéstől, és újra jut oxigén a szervezetembe, de csak még rosszabb lesz. Sötét foltok borítják el a látóteremet, és minden porcikám levegőért kiállt.

Ám tudatosul bennem, hogy én magam okozom ezt. A kezem nem szabadulni akar a fullasztó érzéstől, hanem tovább fojtogat. Mintha a testem önmagát akarná elpusztítani. Ami talán így is van.

De az elmém valahogy mégis megakadályozza. Elhúzom a kezemet, és köhögni kezdek. Köhögök és zokogok egyszerre, majd zihálok a földön fekve. Nyöszörögnöm kell a lelki fájdalomtól, olyan erős.

Emlékszem, milyen volt végignézni a szüleim halálát. A fájdalom elmondhatatlan mértéket öltött, és darabokra zúzott. Csak az adrenalin tartott egyben, hogy aztán a pajzsom szép apránként megrepedezzen, és végül összeomoljon. A bűntudat pedig idővel felülkerekedett a gyászon, még nagyobb lyukat vájva. Minden bizonnyal Tobias volt az, aki még ezek után is egyben tartotta a lelkemet, és nem hagyta, hogy feladjam. Még Caleb árulása, majd elvesztése után sem.

Hát így hogy kellene mégis kitartanom? Egyedül nem megy. Lehetetlen, nincs rá mód, hogy tovább bírjam ezt a macska-egér játékot a az ellenséggel. Egyre több fájdalmat zúdítanak rám, én pedig nem tudok elviselni ekkora nyomást. Ezt már nem.

Vajon ha nincs a Hivatal és nincs a Kormány, most boldogan élnénk a hétköznapi, őrült életünket a Bátraknál? Edzenénk és bulizni járnánk, vagy verekedésbe bonyolódnánk, hogy aztán kimerülten, de mosolyogva, nevetve térjünk nyugovóra esténként. Együtt laknánk Tobias kis lakásában, ami mégis elég volna kettőnknek. Én pedig lehetnék a Bátrak képviselője, aki más csoportokat keres fel, így néha láthatnám a szüleimet, akik minden bizonnyal oda lennének Tobiasért (ha nem látják a tetoválásait, akkor biztosan). A barátaimmal vásárolhatnánk, Christina és Will is boldogok lennének épp úgy, mint Uriah és Marlene, vagy Zeke és Shauna. Csodás életünk lenne. Minden nap csokitortát ennénk meg hamburgert, és rendszeresen elmehetnénk kötélcsúszdázni, meg paintballozni.

Vajon tényleg ilyen életünk lenne? Mindenki élne, aki az elmúlt másfél évben meghalt? Nem lenne senki, aki az életünkre akarna törni?

Kirántom magam az álmodozásból. Mindegy, hogy mi lenne akkor, hiszen itt a Kormány, és szinte mindenki halott, aki fontos volt a számomra. Nem lehet visszacsinálni a halálukat. Nincs varázsszer, amivel visszahozhatnánk őket, se három kívánság, mint a mesékben. És ez sem egy mese, hanem egy valósággá vált rémálom.

Lassan apadnak el a könnyeim, de még mindig érzem a kísértést, hogy felzokogjak. Rájövök, hogy hiába vesztettem el mindent, még mindig van félnivalóm. Reszketek a gondolattól, hogy vajon mikor jönnek megint egy újabb fecskendővel. Viszket a bőröm, hogy ismét belém fognak fecskendezni valamit.

A kiszolgáltatottság érzése a legszörnyűbb, és csak azt kívánom, hogy legyen vége az egésznek. Szabaduljon ki innen a lelkem, és ne kelljen éreznem ezt a fájdalmat, ne kelljen elviselnem a kísérleti patkányuk szerepét, hogy ne kelljen eltűrnöm, hogy azt csináljanak velem, amit akarnak.

Az örök álom gondolata túl csábító. De nem mindegy, hogy addig mi vár még rám, és mennyit kell várnom.

Vajon van élet a halál után? Hatalmas kérdés, és amíg életben vagyok, nem fogom tudni megválaszolni. De csak remélhetem, hogy van. Akkor ott talán újra rálelek a szeretteimre.

Talán még egy csók jár nekünk valahol...

Nem a félelem a legrosszabb, jövök rá egy idő után. Nem is a gyász. A bűntudat mindennél erősebb. Mert tudom, hogy az én hibám volt. Ahogy Evelyn is tudja. És ahogy mindenki tudja, még ha tagadják is. Oly sok más ember halála mellett Tobiasé is az én lelkemen szárad.

Ha nem rohanok ostobán a tömegbe, hanem megvárom a túloldalt, vagy egyszerűen vele tartok a tiltakozása ellenére is, most az egész máshogy alakult volna. Talán nem is lennék itt. De Tobias minden bizonnyal életben volna.

Az én hibám...

Miért hal meg mindenki, aki fontos a számomra? Miért? Miért? Ennyire rossz ember lennék, hogy mindenkire csak halált hozok, aki közel kerül hozzám? Vagy csak igazságtalan az élet, és túl sokat követel meg tőlem - túl nagy terhet helyez a vállamra, ami alatt összeroskadok.

Lehet, ez a büntetésem azért, mert lelőttem Willt, és lelőttem annyi más embert. Hogy elvágtam a nagybátyám torkát. Az univerzum ezért vesz el tőlem mindenkit. Mert megérdemlem, hogy szenvedjek. Azért is vagyok a Kormány karmai közt, és szenvedem végig rabságom minden pillanatát, mert nem kaphatok ettől jobbat. Ez így igazságos. Bűnhődnöm kell az általam okozott pusztításért.

Igaza van hát Jasonnek. Ahogy igaza van Alannek és Evelynnek is. Itt jó helyen vagyok. Ez a sorsom. A személyes purgatóriumom a halál előtt. Mert most már biztos vagyok benne, hogy itt töltöm az utolsó napjaimat, óráimat, másodperceimet.

Csak remélni tudom, hogy sokáig már nem tart. Talán Alannek már csak kevés ideig lesz rám szüksége, és végre végez velem. Vagy talán legközelebb engednem kellene a halálszérum hatásának, és végleg lehunyhatnám a szememet...

Vajon ha a halálszérum sehogy nem hat majd, akkor Alan hogy fog velem végezni? Fejbe lő? Remélem, az elég gyors. Bár biztos azt akarja, hogy szenvedjek. Lehet, csak belém ereszt egy golyót valahova, ahol piszkosul fáj, majd hagy elvérezni. Netán elmetszi a torkom, és hagyja, hogy a saját vérembe fulladjak. Pont, mint David... Netán összetöri egyesével a csontjaimat, hogy a kínba pusztuljak bele. Vagy csak hagyja, hogy ezúttal Jason valóban kitekerje a nyakamat.

Ha van túlvilág, remélem Tobias nem fogja végignézni a halálomat. Bárhogy is következzen be. Csak az ő érdekében szeretném, hogy szép legyen. Engem nem érdekel, csak tartsunk ott. Nem kérek már a szérumokból, a raboskodásból, a világból.

Akkoriban Christina is ezt érezte, miután Will meghalt? Hogy kiszakították a lelkét, és értelmetlennek tűnik minden lélegzetvétel, minden szívdobbanás? Ő is épp annyira utált engem, mint most én magamat?

A gyűlölet perzsel belülről, és érzem, ahogy elemészt. Korábban nem érzetem ezt, önmagam iránt legalábbis. Most viszont olyan intenzív a harag bennem, hogy legszívesebben meg sem várnám, amíg Alan végül úgy dönt, már nem veszi hasznomat. A saját kezemmel végeznék magammal. Ha lenne mivel, de ebben a szobában az öngyilkos eszközök száma a nullával egyenlő. Vajon sejtette Alan, hogy idáig fogok jutni, hogy véget akarok vetni az életemnek, és direkt úgy rendezte be a zárkámat, hogy esélyem se legyen ily módon kiszabadulni innen?

Azonban abban nem tud megakadályozni, hogy a hajamat tépjem, vagy a kezembe harapjak. Legalább ez a fájdalom ép eszemnél tart. Bár lehet csak bebeszélem magam, és épp ez taszít az őrületbe.

Ostorozom magam az önvád szúró gondolataival. Hagytam, hogy egy nagyszerű ember az életét adja értem. Nem akadályoztam meg benne, hogy megvédjen. Pont, mint a bátyám. Egyikük sem ezt érdemelte. Nem lett volna szabad az életüket adniuk értem. Sem nekik, sem a szüleimnek. Ennyi ember áldozatával nem érhet fel egy élet sem. Nem érek annyit, hogy méltó lett volna az áldozatuk. Semmi sincs bennem, amit érdemes lenne megmenteni.

Most meg már főleg nincs, mikor ez a cella az otthonom. Korábban nem éreztem magam igazi rabnak, most mégis kínoz a bezártság, és úgy érzem, a falak menten rám omolnak, a plafon pedig lezuhan, és agyon nyom. Az egész olyan, mint Tobias félelemszimulációja. Csak én sosem voltam klausztrofóbiás. Most mégis pánikba esem.

Ahogy egyre jobban kapkodok levegő után, és kerekedik felül rajtam a bezártság, az áporodott levegő és a félsz, hogy a falak nem csak a testemet, de a lelkemet is örökre maguk alá temetik, úgy kezdek egyre jobban reszketni.

A reszketés egyre erősödik, én pedig egyre kevésbe tudok tisztán gondolkodni. Rángatózom a földön, minden tagomat átjárja a remegés. Görcsöl a vádlim, a talpam, a hátam, a nyakam. De az izmaim nem ernyednek el; tovább ránganak, mint akinek valami rohama van. A pánik teszi ezt velem, na meg a halálszérum. Nyöszörgök, miközben minden porcikám az akaratom ellenére mozog.

Miért nem lehet már vége?

Kezek tűnnek fel a semmiből, és fognak le. Nem egy kéz, nem is kettő: sok kézre van szükség, hogy leszorítsák a rakoncátlan tagjaimat. Csak elmosódott foltokat látok, ahogy ide-oda kapom a fejem - vagyis ahogy a rángások irányítják -, de az emberek körvonalait sikerül kivennem.

Egy tűszúrás. Felüvöltök; nem akarok több injekciót! Túl sok, ez már túl sok. Ne... Ne...

- Nyugodj le, Beatrice! - szól rám egy ideges hang. A doktornő az, tudom, viszont nem érdekel. Ő is tűnjön el innen. Csak hagyjanak magamra. Hagyjanak meghalni.

De nem, még nem. Alan még akar valamit. Még nem volt neki elég...

Ekkor tudatosodik bennem, hogy eddig rossz embert gyűlöltem. Mármint én is megérdemlem, hogy utálva legyek - még ha én is vagyok az, aki utál -, de nem csak én vagyok a hibás Tobias haláláért. Meg sok más ember haláláért.

A Kormány tehet mindenről. Ha ők békén hagyják a városunkat, akkor nem haltak volna meg ennyien. Az ő hibájuk. Az övék.

Mielőtt megszűnnének a rángások, és a nyugalom szétáradna bennem, majd zavaros álomba süllyesztene, elhatározásra jutok. Még nem hallhatok meg. Addig nem, amíg bosszút nem álltam ezeken a gyilkosokon.


Szerző megjegyzése:
Azt hittem ez rövid lesz, aztán nem is lett olyan rövid. Elhiszem, hogy elég megterhelő volt, de így éreztem reálisnak. Hasonló helyzetben én már biztos megőrültem volna, és ezzel nem lennék egyedül. Ígérem, már sok nem lesz vissza ebből a durvaságból, és a következő fejezetben történni is fog valami.
Igyekszem a folytatással, addig még kíméljétek meg az életemet! <4


23 megjegyzés:

  1. Biaaa!! Megertem hogy miert ilyen ez a fejezet es szerintem enis igy ereznem magam Tris helyeben. De remelem lesz valami váratlan és valamividam fordulat benne. *.* Addig is nagyon várom a kövi részt! ! :) <4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett, és megérted, miért kellenek az ilyen fejezetek. Nem mondom, hogy sok vidámságot rejt még magában ez a sztori, de azért nem csak ilyen sötét lesz végig. Igyekszem a következővel! <4

      Törlés
  2. Bia! Drága, azt hiszem tökéletesen árnyaltad a Mindenség (Négyes) elvesztésének fájdalmát. A hitetlenséget, a gyász súlyát, az érzést, amit jelentett, a tusát saját magával, a bűntudat ismeretét, mindent. Valahogy így képzeltem el ezt a részt. És nem okozott csalódást, h nem adja fel, h rá jött nem ő tehet a dolgok ilyettén alakulásáért. Élvezet volt olvasni mégis milyennek képzelte az életüket a kormány nélkül.
    Ezzekkel a durva részekkel lesz kerek a történeted. Imádom, várom a következő részt és köszönet.
    Remélem te kevésbé szenveded meg lelkileg ezeket a fejezeteket, mint a karaktereid.
    Ui.: csodával határos, h zsepire nem volt szükségem :) ritka alkalom az ilyen, de psszt ;).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen. Féltem, hogy nem fog tetszeni, de ezek szerint mégis, ez nagy örömmel tölt el. Csak a sok olvasás és a kevés saját tapasztalat adta az alapot a lelki vívódáshoz, annyira azért nem értek hozzá, mégis ezeket a részeket szeretem a legjobban írni.
      Nos, a saját lelki világom épp olyan zűrös, mint előtte, de azért mikor ilyeneket kiírok magamból, máris jobban érzem magam. Az írás jó gyógyír, és most nagyon boldog vagyok, hogy tetszett nektek. Na meg azért is, hogy ilyen gyorsan sikerült megírnom.
      A következő résszel igyekszem, suli mellett nem könnyű, de majd megint unalmas órákon folytatom. A zsepiket meg azért tedd el, hátha még később kelleni fog.
      Köszi szépen a véleményt, és azt, hogy még rám is gondoltál. Puszi! ^^

      Törlés
  3. Ó, Bia! Már alig vártam, hogy kijöjjön ez a fejezet! Az egész napomat azzal töltöttem, hogy percenként ráfrissítettem az oldalra, hátha már kint van. Úgy vártam ezt a napot a fici miatt, hogy ezzel álmodtam. Tényleg. Alan szemszögébő írtál egy fejezetet az álmomban. Aztán erre besokkoltam, és felébredtem xD. Kemény volt.
    Na, de az előbbieket félretéve nagyon jó fejezet volt! Nagyon jó, ahogy leírtad Tris fájdalmát, ahogy kb. minden bekezdésben ott szerepelt Tobias neve. Olyan jó volt!
    Kezdem sejteni, hogy mit értesz a "valami történni fog" alatt. Én szeretem a csokitortát cukormázzal a tetején, de méginkább szeretem az olyan sztorikat, ahol valamelyik fontos szereplő halálával zárul történet. Remélem, azért ennek olyan happy end-féle lesz a vége.
    Köszi a fejezetet, remélem minél előbb jön a kövi, mert már széttép a kíváncsiság, hogy mi lesz a 34. fejezetben. Még egyszer köszi!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wow! Komolyan, még ilyet se hallottam, hogy valaki a ficimmel álmodik, de nagy pirospont érte ♥ Bár Alan szemszögéből nem szerettem volna fejezetet írni... :D
      Köszi, annyira szuper, hogy tetszett. Az este majdnem elsírtam magam ezektől a sok szép véleményektől. Annyira jó olvasni őket!
      Hm, talán egy bittersweet ending mindenkinek meg fog felelni ;)
      Én köszönöm a véleményedet! *-*

      Törlés
  4. Bia,először csodálatosan írsz.Én néha Tris helyébe éreztem magam,mert Tobias olyan nekem,mint a bátyám,nagyon szeretem.Ez a monológ tökéletes.Az őrlődés fogalmát nagyon jól ismered és nagyon jól le is tudod írni. Csak kérlek a következő részben legyen már valami vidám,mert depressziós leszek.Köszi,hogy írod.Puszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, ti pedig csodálatos véleményeket hagytok. Hamarosan lesz valami vidámabb rész is, azért ti se essetek depibe nekem.
      Igyekszem a folytatással. Puszi! :)

      Törlés
  5. Nagyon-nagyon tetszik ez a fejezet. Egy kicsit a Lázadóra emlékeztet, Tris itt is az utolsó pillanatban dönti el, hogy élni akar. Nagyon szépen leírtad az érzéseit, tetszett, ahogy elgondolkodott, milyen lett volna az életük a háború nélkül.
    Azért remélem, lassan most már valami jó is fog történni. Köszi, hogy ilyen gyors voltál. Csak így tovább!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszett. Ez azért másabb, mint A lázadóban, mert itt Tris tovabbra is meg akar halni, csak előbb még szétrúg pár Kormány-hátsót.
      Talán hamarosan lesz valami jó is. Köszi a véleményedet. Puszi ^^

      Törlés
  6. Te most Bia vagy vagy Tris?Mert szerintem tökéletesen beleláttál Tris gondolataiba.Megint van egy feltevésem ,hogy mi lesz a kövi részben de másoknak nem szeretném elszólni a folytatást(feltéve ha a feltételezésem helyes bár kevésbé hiszem mert az ellent mondana Tris egyik fő tulajdonságával) Mindenesetre kicsit hiányoltam a párbeszédeket bár korábban azt írtam , hogy szeretem ha Tris gondolataiba "beleolvashatok".De ennek egy ilyen résznek kellett lennie.Kicsit úgy éreztem miközben olvastam hogy egy ilyen vihar előtti csend (feltéve ha Tris fájdalmai Tobias elvesztése miatt "csend" lehet :D) mintha az események ezután beindulnának:D.Nekem végig ilyen érzésem volt.
    Várom a következő részt apropó hogy hogy ilyen hamar elkészültél ezzel a fejezettel és mikorra várható a folytatás?
    Csak így tovább nagyon jó volt ez a fejezet is! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és majd elfelejtettem említeni , hogy amikor Tris elhatározta magát hogy bosszút áll még mielőtt meghalna az egyszerűen tökéletes!! Azt azért tudni kell rólam hogy az éhezők viadala a kedvenc regényem és imádtam ahogy Katnisst (főszereplő ha valaki nem ismerné) úgy emlegették hogy a "Lángra lobbant lány" mert ez akkora elszántságot , bátorságot és erőt adott a főhősnek , hogy egyáltalán nem volt unalmas sőt Katniss 100% beleadott mindent az igazság kivívásába.Ezért remélem hogy Trisre is hasonló hatással lesz az elhatározása és ezzel a fejezetek is izgalmasabbak lesznek mert nem a sarokban fog siránkozni hanem harcolni fog másokért és az igazságért.

      Törlés
    2. Nos, eléggé szeretem beleélni magam a szereplők helyébe, és az érzelmi oldal ábrázolása mindig a kedvenc részem az írási folyamatban. Fú, pedig kíváncsi vagyok szerinted mi fog történni, de hátha beletrafálsz, és a többiek is rájönnek. :D
      Ehhez a fejezethez nem kellettek párbeszédek. Főleg ezen a helyen. Nagyon már nincs miről tárgyalniuk, és Tris érzései voltak itt a fontosak.
      Hogy ez mennyire lesz vihar előtt csend, majd kiderül, mert még én is bizonytalan vagyok a befejezést illetően. Mármint nem a nagyon befejezést, hanem az előtte lévő pár fejezetet. Azt még az unalmas órák egyikén kitalálom. De az biztos, hogy lesz még itt akció.
      Hm, szerintem csak én vagyok (meg páran) a fandomban, aki nem szereti az Éhezők Viadalát. De az biztos, hogy amit leírtál, attól Tris kicsit másabb, legalábbis az én elképzelésem szerint. Lehet ezért lesz pár váratlan fordulat.
      Hogy miért lett meg ilyen hamar? Ígértem, hogy ez a rész hamarabb fog jönni (jól van, nem akarom, hogy csoporttársam kinyírjon..), meg volt is időm, meg ihletem, ezt most könnyebb volt írni. És már a következőből is megvan 2 oldal, szóval a héten remélem meg lesz az is.
      Köszi ezt a szép terjedelmes véleményt, nagyon örülök neki. Puszi! <4 ^^

      Törlés
  7. Bia! "Szakmailag" ez egy fantasztikus fejezet volt!
    Annyi kérdésem lenne, hogy a nyáron meghirdetett novella versenynek mikor lesz eredménye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :) Öröm ezt hallani.
      A novellaverseny hamarosan felkerül, még egy novellát át kell néznem, amire remélem hamarosan sikerül időt szakítanom. :/ Sajnálom, hogy ilyen lassan megy.

      Törlés
  8. Szia Bia! :) Lehet ezzel csak én vagyok így-annak ellenére, hogy szeretem Tris karakterét, -hogy végre ő is megtapasztalta azt, hogy milyen az amikor a szerelme feláldozza magát valakinek, valaminek a megmentésére. Ő ezt már párszor megtette Négyessel és látszólag bele sem gondolt, hogy ez milyen nyomot hagyhatott Tobiasban és mennyire fájhatott ez neki... Ilyen szempontból örülök, hogy ezt megtapasztalta. Tobiasért viszont vérzik a szívem, de titkon sejtem, vagy inkább remélem, hogy ez egy jó nagy adag blöff és igazából nem ölted meg azt a csodaférfit. :D Nagyon vártam ezt a fejezetet már ès nem csalódtam, nagyon érzelemdús volt és szinte éreztem Tris fájdalmát. Nagyon várom a következőt, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk igen, karma visszaszólt, és most Tris visszakapja mindazt, amit Tobiasszal tett nem egy alkalommal. Viszont neki ettől nehezebb dolga van, mert el is veszítette, nem csak majdnem. Ezzel a tudattal pedig még nehezebb megbirkózni.
      Örülök neki, hogy ez a rész is tetszett, és nagyon vártad. Remélem hamar olvashatjátok a következőt is. Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  9. Szia Bia! Nem tudom mi van velem, de már komolyan megbolondultam. Egy azért mert te magadat egy egyszerű embernek írod le , és azért is mert túltettél minden írónőnél. Ez a rész sokkal több mint csodálatos, nem is tudom kifejezni. Amúgy drága apámmal (mielőtt elkezdtem olvasni a ficit) vetettem egy csomag zsepit, és hát, igen, nem ártott! Én az olyan könyveket szeretem ami nem csupa boldogság, és a te irományod tökéletes. Na Bia, várom a kövit, és remélen addigra be mered vallani, hogy egy őstehetség vagy. Köszi ezt is írónő, az Oscar-díjat pedig elsőbbséggel küldöm. ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nos apukád nagyon jól gondoskodott a zsepi utánpótlásról, azt hiszem nekem is kell majd egy csomaggal minden vélemény olvasása előtt, mert továbbra is ilyen szépeket írtok, nos akkor egy 100as csomaggal nem lesz elég.
      Köszönöm szépen, tényleg nem lehetek elég hálásak nektek, amiért ilyen szuper olvasóim vagytok. De azért azt nem fogom elismeri, hogy "őstehetség" vagyok. Az túlzás azért. De azért jó érzés, hogy szerinted ilyen ügyes vagyok. Köszi ^^ ♥ (Oscar helyett egy Theo Jamest küld ajánlva, annak több hasznát venném ;))

      Törlés
  10. Szia Bia! Ez a fejezet nagyon szíven ütött, ezek az érzések visszaköszöntek. Annyira magával ragadt az írásod, hogy amikor olvastam lapozni akartam a "papírlapot" , aztán ki kellett zökkennem, mert a telefon volt a kezemben. Nagyon köszönöm! Rajongok minden szóért, amit írsz. Várom a folytatásokat, bearanyozod a napokat!
    Sicu555
    (Bocs, hogy megint a Névtelen verzióban írok, de most így gyorsabban megy, nem vagyok gépközelben!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Semmi gond, én annak örülök, hogy írsz. Ha mindenki Névtelenül írna, az sem zavarna, bár így jobban örülök, mert legalább tudom, ki az aki rendszeresen ír.
      Én könyvnél voltam így, hogy az ujjamat húztam az oldalon, és csodálkoztam miért nem mennek arrébb a betűk. Aztán rájöttem, hogy nem tablet. Meg volt, hogy papíron rajzoltam gép mellett, és radírozás helyett a ctrl+z-t nyomkodtam... Úgyhogy én is elvagyok.
      Mégis örülök, hogy ennyire sikerült kizökkentettelek, ezek szerint jól sikerült ez a fejezet. Remélem hamarosan olvashatod a következőt. Köszi a véleményt, imádom. Puszi! ^^

      Törlés
  11. Kedves Bia! Tegnap előtt keztem el olvasni ezt a történetet és WOW. Bocsánat,hogy csak most írtam. Nekem van egy sejtésem,hogy Tobias nem halt meg, ezt csak Evelyn mondta neki, mert ő összejátszik Alannel. Remélem nem fogod abbahagyni az írás,mert nagyon jól megy. Sok sikert a továbbiakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Wow annyira boldog vagyok hogy ide találtál és hogy tetszik a történet. Ha tovább olvasol - ahogy azt gondolom és remélem megtetted - akkor minden kiderül.
      Nem szándékozom abbahagyni az írást, mert imádom, még ha ez nem is mindig látszik, de így van. Nagyon szeretek írni, és ha néha nem kapna el az írói válság és lenne egy időnyerőm, még többet írnék, de így is mindent megteszek.
      Köszönöm, hogy írtál és hogy olvasod a történetemet. :)

      Törlés