Fanfic fordítás: Az a három szó - 17. fejezet


Meg is hoztuk a történet következő, 17. fejezetét, amelyben lassan de biztosan haladunk előre a sztoriban. Négyes és barátai eldöntik, mivel is szeretnének foglalkozni, mint a Bátrak teljes értékű tagjai.
Kitartás, már csak pár fejezet, és a másik főszereplőnk is visszacsöppen a sztoriba!

Köszönjük Mártinak a fordítást. Jó olvasást!
Az eredeti történetet ITT találjátok!



17. fejezet




NÉGYES



Még mindig nem tudom, milyen munkát akarok választani. Azon gondolkodok, amit Anya mondott, és tudom, hogy apa mit szeretne, mit tegyek. Csak nem vagyok biztos benne, hogy mit akarok.

Odaérek Apa irodájának ajtajához, és halkan kopogok. Apa felnéz, és meglát. Telefonál éppen, és int, hogy menjek be. Becsukom magam mögött az ajtót, és leülök az asztala előtt. Apa leteszi a telefont és leül.

- Hogy érzed magad? Még mindig másnapos vagy?

- Jól vagyok, valószínűleg jobban, mint érdemlem – mondom mosolyogva. Apa felnevet. Ami megnyugtató. Nem tudtam, hogy bajban vagyok-e a múlt éjjel történtek miatt. Csak ülni az ebédlőben, és hallgatni a többieket, hogy miket műveltünk, elég ijesztő volt.

- Nos, most már igazi Bátrak vagytok, azok után, amit te, Zeke és Shauna műveltetek múlt éjjel. Hármótokról beszélnek a Bátrak ma reggel. A történet, ami kijött belőle, tényleg vicces.

Elvörösödök. Mindig próbáltam visszafogott lenni. Talán az a kilenc év az Önfeláldozóknál tette, hogy kerülöm a figyelmet. De most megkaptam.

- Szóval, ma munkát kell választanod – mondja Apa. Bólintok, mert nem igazán tudom, mit mondjak. – Mi tart vissza attól, hogy a vezetőségi pozíciót válaszd? Tudod, hogy nekem elmondhatod. Mondd el, Négyes. Nekünk soha nem voltak titkaink eddig, kérlek, ne most kezdd el.

Tudom, hogy mit kellene mondanom, de nem akarom, hogy azt gondolja, gyáva vagyok. Apa mindig itt volt nekem. Nem akarom most cserbenhagyni.

- Miatta van? – kérdezi.

Bólintok. A könyökömet a térdemre támasztom, és a kezembe temetem az arcom. Apa feláll a székéből, odajön és a vállamra teszi a kezét.

- Semmi baj, Négyes. Megértem – mondja. Felemelem a fejem, és látom, hogy Max mellettem guggol. – Nem kell találkoznod vele, ha nem állsz készen. Még ha nem is kellene gyakran. Van itt épp elég más munka anélkül, hogy találkoznod kelljen más csoportok vezetőivel. Nem ígérhetem, hogy nem fogsz vele találkozni, de korlátozni tudom a lehetőséget.

Felállok, és megölelem apámat. Sok mindenen kell gondolkodnom. Ahogy indulnék kifelé az irodából, Apa megszólal: - Négyes, egy nap szembe kell nézned vele. Lehet, hogy úgy érzed, nem állsz készen, de én láttam, hogyan nőttél hihetetlen fiatalemberré, és tudom, hogy nincs semmi, amit ne tudnál kezelni.

- Köszönöm, Apa. Hamarosan találkozunk – mondom.



Lemegyek a Kútba, és Zeke-t és Shaunát csókolózva találom.

- Ez azt jelenti, hogy ti ketten végre együtt vagytok? – kérdezem. Remélem. Shauna mindig is bele volt esve Zeke-be, Zeke pedig egy kurafi, akinek fogalma sem volt erről. Reméljük, ez megoldja a helyzetet. Azt is jelenti, hogy nem kell többé duplarandira mennem Zeke-kel. Az emlékektől hányingerem lesz.

- Igen – mondja Zeke hatalmas vigyorral a képén.

- A tetkó marad? – kérdezem.

- Beszéltem Torival, és mondta, hogy Zeke nevét csak odafestette. A tetkó többi része igazi, csak a Zeke név nem. Szóval lehet, hogy egy nap véglegesítjük, de most néhány napon belül le fog kopni – mondja Shauna.

- Most is felvarrathatnád – mondja Zeke. Ettől nevetnem kell. – Mi van? Szerintem király lenne, ha felvarratná.

- Meddig tartott a leghosszabb kapcsolatod, Ezekiel? – kérdezem.

- Hé, ne szólíts így, azt csak anyám teheti. És a korábbi eredményeim nem érdekesek most.

Felvonom rá a szemöldököm. Komolyan? – gondolom. – Egy lány sem tartott öt napnál tovább.

- Oké, szóval nincsenek jó eredményeim, de ez megváltozik, ígérem – mondja Zeke.

- Jobb is – mondja Shauna. – Most megyek, magadra hagylak. Csak semmi rohanás.

- Hogy van a lábad?

- Ebben a gipszben leszek hat hétig. Azt mondták, szerencsés vagyok, hogy nem kellett műteni, amilyen magasról leestem. Nem tudtam, de Amar mondta, hogy egy gurításnyira voltam a győzelemtől. Szóval a fal tetejéről estem le. Szerintük valószínűleg az alkohol segített.

- Beavatottak – csendül fel az apám hangja a Kútban. – Itt az ideje, hogy munkát válasszatok. Sorakozzatok fel a helyezésetek sorrendjében, így megyünk végig rajta. A lakásotok kulcsát is meg fogjátok kapni, amíg itt vagytok. Egy hét pihenőt kaptok, mielőtt munkába álltok. Próbáljatok kevésbé bulizni, mint múlt éjjel. Szeretnénk veletek találkozni jövő héten a munkában. – Erre mindannyian nevetni kezdünk. Tudjuk, milyen keményen buliztunk múlt éjjel. Nos, emlékezni fogunk rá.

Mivel én voltam az első, én megyek elsőnek Apához választani.

- Vezetőség és felavatott kiképző – mondom.

- Kitűnő választás – mondja Apa. – Menj, vedd át az új lakásod kulcsát.

Megyek, hogy átvegyem az új lakásom kulcsát, és tudom, hogy jól választottam. Tudom, hogy egy nap szembe kell néznem Marcusszal, és most nem úgy fogok vele szembenézni, mint egy ijedt kilencéves gyerek. A Bátrak vezetőjeként fogok szembenézni vele. A fejemben magabiztosan hangzik, de még mindig nem vagyok biztos benne, hogy elég magabiztos vagyok, hogy a valóságban is megtegyem. Remélem, most még nem kell kiderítenem.

Bemegyek a hálóterembe összeszedni a cuccaimat. Nincs sok mindenem, így úgy döntök, megvárom, amíg Shauna és Zeke visszajönnek. Valószínűleg segítenem kell Zeke-nek átvinni a cuccait a lakásába. Az ágyamon ülve várakozok. Tudom, hogy a lakásom csak néhány ajtónyira lesz a szüleimétől. Örülök, hogy közel leszek. Így könnyen láthatom Charlie-t, amikor csak akarom. Biztos, hogy be fog rendezni nálam egy szobát magának. Nem bánom, mert hiányzik, hogy ő ébreszt reggelente.

Zeke és Shauna sétál be.

- Egymás melletti lakásokat kaptunk – mondja Zeke.

- Milyen munkát kaptál? – kérdezem.

- A vezérlőteremben, Shauna pedig a járőr vezetői programban van. Szóval, milyen munkát választottál?

- Vezetőség és felavatott kiképző – mondom.

- Te leszel a legjobb kiképző, Négyes. Nem lennék itt, ha nem segítettél volna nekem – mondja Shauna.

- Köszi. Kell segítség a költözködéshez, Zeke? – kérdezem.

- Az igazat megvallva nincs sok holmim, és Shauna el tudja hozni nekem – mondja Zeke.

- Rendben, akkor később találkozunk. Megyek, megnézem az új lakásomat – mondom.


***

Bemegyek a lakásomba, aminek pontosan olyan az elrendezése, mint Apáé. Leülök a kanapéra, és csak ülök. Örülök, hogy vége a beavatásnak, és élvezem a csendet, és hogy nem kell senkivel megosztanom a szobámat. Elbóbiskolhattam, mert egyszer csak kopogtatást hallok.

Felkelek, és Charlie áll az ajtóm előtt egy rajzzal a kezében, amit ő rajzolt.

- Azt akartam, hogy legyen egy rajzod az új lakásodban – mondja, miközben beslisszol mellettem a nappaliba.

- Rendben, hova akarod, hova rakjam? – kérdezem.

- A hűtőre természetesen – mondja.

Bemegyünk a konyhába, és látom, hogy már vannak mágnesek a hűtőn. Van egy olyan érzésem, hogy Anya már volt itt. Nem hiszem, hogy a hűtőmágnes része az „Üdv a Bátraknál, itt az új lakásod”-féle tapasztalatnak. Kinyitom a hűtőt, és látom, hogy Anya tényleg volt itt. A hűtő tele van mindennel, ami csak kellhet. Nagyszerű, nem kell vásárolnom.

- Ne rakd be a hűtőbe, te buta – mondja Charlie.

Ettől felnevetek, és becsukom az ajtót, így fel tudja tenni a rajzát az ajtóra. Levesz egy mágnest, és pontosan oda teszi a rajzot, ahova szerinte való. Aztán megszólal.

- Gyerünk, most menjünk haza. Anya már majdnem kész a vacsorával.

Megfogom Charlie kezét, és együtt lépünk ki a lakásból.

4 megjegyzés:

  1. Óóó egyem meg Charlie-t olyan éde. Kár, hogy a rendes fílmben és könyvben nem volt testvére. Gondoltam, hogy a vezetőséget foglya választani Négyes. Már alig várom, hogy Tris megérkezzen! Köszönjük Márti a fordítást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon édi a csaj. XD
      Trist én is nagyon várom már, lesznek érdekes dolgok.
      Köszi, hogy írtál! Puszi

      Törlés
  2. Jaj de imádom Charlie-t. *.* Remélem tényleg nem soká jönn Tris is a sztoriba egy kicsit már hiányolom. Köszi a fordítást *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon imádom. Annyira cuki!!!
      Már én is alig várom, hogy Tris megérkezzen, hamarosan jön!!!
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés